مرکز صادرات کشمش پلویی مرغوب

کشمش پلویی یکی از بهترین کشمش ها در دنیا محسوب می شود که از معروفترین محصولات ایران می باشد. کشمش پلویی مرغوب یک محصول صادراتی نیز می باشد که در داخل و خارج از کشور از محبوبیت زیادی برخوردار است. مراکز تامین کننده در سرتاسر ایران وجود دارند و در خدمت مشتریان عزیز هستند تا بتوانندسفارش مشتریان عزیز با راهنمایی های مفید خود به نحو احسنت انجام دهند.

مرکز صادرات کشمش پلویی مرغوب

راجع به کشمش چه می دانید؟

راجع به کشمش چه می دانید؟ انواع کشمش در جهان وجود دارد که هر کدام خواص و ویژگی های منحصر بفرد خاص خود را دارند .مرغوبیت و نوع کشمش با توجه به روش ساخت و نوع انگور مصرفی متفاوت می باشد.

کشمش پلویی اعلاهمانطور که قبلا اشاره نمودیم از مرغوبت ترین کشمش های موجود در جهان می باشد زیرا فرایند ساخت آن کاملا ارگانیک می باشد و از بهترین روش ها برای ساخت آن استفاده می کنند.

کشمش پلویی هرچه با کیفیت تر باشد ارزش غذایی بیشتری دارد و دارای مواد مغذی بیشتری نیز می باشد، انواع کشمش خواص فراوان و فوق العاده ای را در خود داردکه در ادامه به برخی از آن ها به اختصار می پردازیم:

  • سرشار از کلسیم، منیزیم آهن و ویتامین های با ارزش است.
  • به دلیل کلسیم بالای آن از پوکی استخوان جلوگیری می کند و به استحکام استخوان ها کمک می کند
  • باعث هضم غذا می شود.
  • برای رشد جسمی و ذهنی کودک بسیار کمک می کند.
  • در مبارزه با عفونت ها بسیار کمک کننده است و در هنگام تب کودکان توصیه می شود.
  • سلامت دستگاه گوارش
  • بهداشت دهان و دندان
  • سم زدایی کبد

کشمش پلویی پاک کرده از انواع مختلف انگور می توان تهیه نمود که پس از شستن انگورها با آب یا مواد شوینده ی مناسب آن را خشک می کنند کشنش پلویی می تواند در انواع بی دانه و دانه دار تولید گردد که بستگس به انگور مصرفی دارد و نوع بی دانه ی آن از مرغوبیت بیشتری برخوردار است.

شروع فصل کشمش درکشور ما شهریور ماه می باشد و معمولا این محصولات با توجه به درجه ی کیفی آن ۳ درجه متفاوت دارند و استفاده از هرکدام از درجات کشمش سبب تغییر در کیفیت وقیمت آن محصول می گردد.

نرخ کشمش پلویی مرغوب

نرخ کشمش پلویی مرغوب تولید کنندگان کشمش سعی دارند جهت خرید و فروش کشمش بسته بندی شده از مراکز کلی و عمده خریداری و عرضه نمایدو همچنین این مراکز ،مرکز صادرات کشمش نیز می باشند ، در این فروشگاهها عرضه کشمش بدون واسطه و با قیمتی مناسب به دست مصرف کننده می رسد و خرید کلی کشمش از صرفه ی اقتصادی بالاتری برخوردار می باشد و نرخ و قیمت انواع کشمش به درجه ی کیفی آن، بسته و یا فله ای بودن آن ، نوع انگور و همچنین خرید کلی و جزئی آن بستگی زیادی دارد.

. شما می توانید محصول مورد نظر خود را با کیفیتی مقرون به صرفه از مراکز ما خریداری نمایید در این مراکز مشاوران و کارشناسان با تجربه ای وجود دارند که شما را در خرید راهنمایی نمایند.

1

  1. سلام. کشمش صادراتی پلویی تون رو مصرف کردیم خیلی خوب بود بخصوص اینکه هسته توش نبود چون من شخصا از هسته ی کشمش توی پلو خوشم نمیاد.ممنونم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما