مراکز عرضه کشمش سبز بدون هسته

شرایط آب و هوایی مختلف در ایران از دیرباز مورد استفاده مردم ایران برای کاشت انگور در مناطق محلی ایران و استفاده گسترده از محصولات انگور و کشمش بوده است.کشمش سبز بدون هسته از انگور سبز تهیه می شود و مدل های متفاوتی دارد ، اما به طور کلی می توان گفت بهترین و برترین فروش کشمش کشمش سبز است. این نوع کشمش اغلب در آجیل استفاده می شود و در بین انواع دیگر کشمش محبوبیت بیشتری دارد.

کشمش سبز نه تنها منبع غنی از مواد معدنی و ویتامین است ، بلکه از بسیاری از کشمش های دیگر نیز زیبا و خوش طعم تر است و شیرینی این کشمش ها نیز چندان آزاردهنده نیست.این کشمش ، با کیفیت تازه و مرغوب ، رنگ آن سبز روشن و اندازه آن متوسط و نرم و گوشتی است. کشمش سبز در صورت باقی ماندن در محیط رنگ آن کمی تیره تر و گوشت آن کمی خشک تر می شود .

مراکز عرضه کشمش سبز بدون هسته

سم زدایی کبد با مصرف کشمش

سم زدایی کبد با مصرف کشمش کشمش سبز غلظت خون را کاهش می دهد ، از گرفتگی و انسداد عروق جلوگیری می کند ، باعث تشکیل پلاکت می شود ، لخته های خون را از بین می برد ، مناسب بیماری های قلبی است و انواع باکتری ها و آلودگی ها را از بدن دفع می کند. یکی از مهمترین خواص کشمش پلویی کیلویی سبز کمک به بهبود حافظه است ، کارشناسان معتقدند مصرف روزانه چند عدد کشمش سبز به کنترل علائم بیماری آلزایمر و حتی بهبود افرادی که به این بیماری مبتلا هستند کمک می کند.

همه ما می دانیم که رادیکال های آزاد می توانند به دی ان ای و سلول های شما آسیب برسانند. آنها همچنین در روند آسیب کبدی ناشی از داروها ، الکل و مصرف بیش از حد آهن نقش دارند. رادیکال های آزاد نه تنها در سموم محیطی مانند آلودگی ، دخانیات و الکل وجود دارند بلکه به طور طبیعی توسط بدن شما در فرآیند تبدیل غذا به انرژی تولید می شوند. بنابراین ، اجتناب از آنها به طور کامل ممکن نیست. شما می توانید، با این حال، خود را از آنها حفظ و حتی آسیب های ناشی از آنها را تا حدی با آنتی اکسیدان معکوس به حداقل برسانید .

کشمش ممتاز منبع غنی از آنتی اکسیدان ها است. در واقع ، یک مطالعه نشان داده که کشمش از آنتی اکسیدان بیشتری نسبت به انگور تازه است. کشمش قلمی حاوی یک فلاونوئید معروف به کوئرستین است که مشخص شده است رادیکال های آزاد را از بین می برد. یک مطالعه نشان داد که این فلاونوئید می تواند از کبد در برابر اثرات سمی الکل محافظت کند.

در طول این مطالعه روی حیوانات ، هنگامی که به آزمودنی ها به مدت ده روز به طور مداوم اتانول داده شد ، منجر به مرگ سلولی و فیبروز شد که مرحله اولیه ایجاد زخم در کبد است. اما مشخص شد که درمان با کوئرستین تأثیر محافظتی روی کبد دارد.بنابراین کشمش ممکن است بتواند کبد شما را از آسیب ناشی از نوشیدن گهگاه محافظت کند.

کشمش یکی از بهترین منبع ویتامین های بدن

کشمش سبز با کیفیت بالا از انگورهای به اصطلاح بدون هسته تولید می شود. انگورهای این درخت انگور پس از برداشت با توجه به نوع محصول ، اندازه و سلامت میوه تحت شرایط و استاندارد مشخص شده کشمش سبز تولید می کند. مواد مختلفی در انگور وجود دارد که باعث می شود کشمش سبز این انگور به عنوان یکی از بهترین مواد مغذی طبیعی شناخته شود.

در واقع هر دانه انگور حاوی موادی مانند آب ، شکر ، انواع ویتامین ها ، نمک های معدنی ، اسیدهای آلی ، مواد نیتروژن دار ، مواد معطر ، اسید تارتاریک ، اسید مالیک ، ساکارز ، گلوکز ، فروکتوز ، رنگدانه ، پکتین ، تانن و غیره است.کشمش سبز منبع بسیار ارزشمندی از مواد مغذی است ، به همین دلیل از قدیم الایام در طب سنتی و در طب جدید امروزه بر آن تأکید شده است. کشمش سبز به دلیل قندها ، کربوهیدرات ها ، پروتئین ها ، ویتامین های مختلف از جمله ویتامین B ، C ، K ، فیبر و چربی ، کلسیم ، پتاسیم ، آهن ، منیزیم ، فسفر ، منگنز ، روی ، فلوراید و برخی مواد معدنی دیگر دارای انرژی زیادی است.

به همین دلیل کشمش همیشه در سبد غذایی ایران بوده و همیشه جایگزین این آجیل ها با انواع تنقلات بوده است.تقریباً هیچ محدودیتی در مورد کشمش سبز وجود ندارد مگر برای افرادی که احتمال دارد به کشمش سبز حساسیت داشته باشند یا افرادی که مبتلا به دیابت هستند و باید در مورد کشمش سبز احتیاط کنند. آنتی اکسیدان فراوان کشمش سبز یکی از شناخته شده ترین مواد در جهان برای جلوگیری از رشد سلول های سرطانی و همچنین مبارزه با پیری زودرس پوست و بسیاری از بیماری های دیگر است.

ویژگی بارز کشمش تیزابی بدون هسته

ویژگی بارز کشمش تیزابی بدون هسته نکته بسیار مهمی که هنگام تهیه کشمش سبز باید در نظر داشته باشید این است که انگور سبز را نمی توان از هر نوع انگوری تهیه کرد. البته ممکن است این کلمه خوب نباشد و بهتر است بگوییم ما نمی توانیم کشمش سبز با کیفیت بالا از هر نوع انگور سبز تولید کنیم ، زیرا هر نوع انگوری را می توان خشک کرد و برای کشمش استفاده کرد ، اما به طور کلی فقط یک نوع از انگور با کیفیت بالا می توان یک کشمش خوب به دست آورد.

انگور بدون دانه بهترین نوع انگور برای کشمش است و انواع انگور با دانه معمولاً برای آب انگور یا شربت انگور استفاده می شود.به از بین همه انگورها ، انگور کشمشی سفید که به مرور زمان کشمش سبز می شود بهترین نوع انگور برای تولید کشمش سبز است و انگور قرمز یا هر نوع انگور دیگری برای تهیه شربت انگور یا کشمش قرمز استفاده می شود.

کشمش سبز مطلوب ترین و خوشمزه ترین نوع کشمش در بین کشمش های دیگر است و فروش و محبوبیت زیادی دارد. تولید این نوع کشمش که مطابق با استانداردهای جهانی تعریف شده ، کیفیت نهایی محصول را بسیار بالاتر و عمر و سلامتی محصول را افزایش می دهد. روش دیگری که برای تولید کشمش سبز استفاده می شود روش امولسیون سرد است که از مخلوط کربنات پتاسیم و روغن کشمش برای تولید کشمش سبز استفاده می کند.

تاثیر کشمش بر درمان عفونت های بدن

کلسیم کشمش برای جلوگیری از پوکی استخوان و تقویت استخوان بسیار مفید است و کشمش سبز به عنوان دارویی برای زنان قبل از نعوظ ذکر شده است. چربی های غیر اشباع و فیبر موجود در کشمش برای تنظیم دستگاه گوارش و جلوگیری از یبوست و همچنین تنظیم کلسترول خون توصیه می شود. آهن ، پتاسیم و انواع ویتامین های گروه B موجود در کشمش سبز نیز در تقویت جنسی و کم خونی مفید هستند.

کشمش دارای ارزش غذایی بالایی است که بی حالی را از بین می برد و به دلیل داشتن مقدار زیادی مواد معدنی در رفع خستگی و خستگی عضلات ورزشکاران بسیار مفید است. قند کشمش سبز خیلی زیاد نیست ، اعصاب را بهبود می بخشد .عفونت بدن را درمان می کند. محلول کربنات پتاسیم و روغن کشمش برای تهیه کشمش سبز ابتدا در درصدهای خاصی تهیه می شود و پس از شستشو انگور را در این محلول قرار می دهند.

پس از حدود 30 ثانیه ، انگور ، معمولاً با ساقه ، باید از محلول خارج شده و آویزان شود تا خشک شود. روش سوم استفاده از پودر گوگرد است که اغلب به طور سنتی انجام می شود و آخرین روش خشک کردن کشمش بر روی حصیر یا پارچه در سایه است.که این روش آلودگی های زیادی را به همراه دارد با توجه به این که زمان زیادی برای درست کردن کشمش صرف میشود دود و گرد و غبار و نیش حشرات سمی و کثیف باعث بی مصرف شدن کشمش می شود و کیفیت کار را به زیر صفر میرساند بنابراین بهترین و سالم ترین روش تولید کشمش سبز روش مکانیزه است که در آن کشمش کاملاً شسته شده و از ترکیب شیمیایی یا غیر شیمیایی استفاده نمی شود.

بازار پخش کشمش سبز بدون هسته

بازار پخش کشمش سبز بدون هسته بیش از 600 نوع انگور در جهان وجود دارد و در ایران انواع زیادی از این درخت انگور وجود دارد مانند انگور کندوری ، انگور شاهرودی ، انگور یاقوتی ، انگور عسگری ، انگور بدون هسته ، انگور سلطانی ، انگور یزدانی و ده ها انگور دیگر کاشته می شود. به علاوه بر انگور در ایران به جز کاشمر ، در شهرهای اصفهان ، سیستان و بلوچستان ، فارس ، تهران ، خراسان ، آذربایجان غربی و شرقی ، استان مرکزی ، قزوین ، تاکستان ، همدان و بسیاری مناطق دیگر کشت می شود.

از آنجا که اکثر مناطق ایران شرایط خوبی برای پرورش انگور دارند و انگور برای کشمش نیاز به شرایط آب و هوایی مناسب دارد ، انگور و کشمش ایرانی از کیفیت بالایی برخوردار است. جدا از شرایط آب و هوایی ، کاشت و برداشت به موقع و … نیز بر کیفیت نهایی کشمش تأثیر می گذارد.

سایر ویژگی های خوب کشمش سبز به شرایطی مانند شرایط خشک شدن ، حمل و نقل ، طراوت محصول ، عملکرد به موقع ، استفاده از نگهدارنده های مجاز و موارد دیگر نیاز دارد. انگورهای مناسب کشمش سبز به صورت دستی یا مکانیزه چیده می شوند ، سپس به کارخانه ها یا مناطق تولید کشمش ارسال می شوند و می توان آنها را به روش های سنتی یا مکانیزه و یا ماشین آلات خشک و بسته بندی کرد.

صادر کننده کشمش سبز بدون هسته

تولید و بسته بندی کشمش سبز در شرکت ما به صورت کاملا مکانیزه و استاندارد و بدون دخالت مستقیم دست انجام می شود. مهمترین مرحله در تولید کشمش سبز مرحله برداشت و تحویل و ذخیره ،صادر کردن آن و توزیع آن است. این مرحله،مرحله برداشت ، که اولین فرآیند تولید کشمش سبز محسوب می شود ، برای سلامت و کیفیت کشمش بسیار مهم خواهد بود.

در این مرحله ، انگورها باید کاملاً از درخت جمع شده و سپس در کیسه های مخصوص قرار داده و سپس با استفاده از حمل و نقل استاندارد و ایمن ، به انباری منتقل شوند.انگورها در این انبارها باید طبق الگوی FIFO ، اولین ورودی ، اولین خروجی نگهداری شوند. به این معنا که انگوری که ابتدا وارد انبار می شود ابتدا باید برداشته شود تا زمان ذخیره انگور کنترل شود.

سپس آنها بر اساس کیفیت محصول و بافت و درشتی انگور مرتب ، طبقه بندی و سریالی می شوند. پس از سریال سازی ، انگورها به مرحله شستشو منتقل می شوند. این مرحله به دو دلیل برای کیفیت نهایی کشمش از اهمیت بالایی برخوردار است: اول این که محصول احتمالاً در باغ امکان سمی شدن دارد و باید تمیز شود ، دوم اینکه آفات احتمالی و کثیفی های موجود در انگور باید کاملاً مورد بررسی قرار گیرد. حذف شده.

در نهایت انگور به سانتریفیوژ یا اتاق گرم شده منتقل می شود. دمای آن بین 70 تا 80 درجه است و بسته به نوع انگور ، انگور باید مدت زمان معینی در اتاق بماند تا زمانی که انگور رطوبت را تا حدی از دست بدهد و در نهایت به کشمش تبدیل شود ، و سپس آماده کشمش بعد از این مرحله برای مرتب سازی و بسته بندی نهایی وارد سینی تخلیه می شود. البته قبل از ارسال برای بسته بندی ، به آنها مقداری نگهدارنده اضافه می شود.

در این مرحله کشمش آماده است و باید در جعبه های مخصوص به مرحله بسته بندی منتقل شود. در این مرحله ، کشمش سیاه صادراتی و کشمش طلایی بی دانه در حجم و اندازه های مختلف از چند گرم تا چند کیلوگرم بسته بندی می شود و به سفارش مشتری یا در انبار محصول مطابق با شرایط محیطی سرد و خشک تا زمان ثبت سفارش مشتری نگهداری می شود یا مستقیم به کشور های دیگر صادر میشوند.

خرید عمده کشمش سبز بدون هسته

خرید عمده کشمش سبز بدون هسته کشمش عمدتا به صورت عمده یا بسته بندی شده با افزودن برخی مواد افزودنی برای سهولت ذخیره سازی به بازار عرضه می شود. در ایران ، بسیاری از شهرها و مناطق انگور یا درخت انگور می کارند ، اما کشمش سبز که دارای بالاترین کیفیت از سایر کشمش ها است ، می تواند در شهر کاشمر در ایران برداشت شود. انگور کاشمر بسیار خوب است و بهترین نوع کشمش سبز در بازار ایران و در بسیاری از بازارهای جهانی است.

شرکت ما مرجع توزیع کشمش است که با استفاده از تخصص متخصصان بسیار ارزشمند خود ، ارزشمندترین انواع انگور را از بازارهای انگور بدون هسته جمع آوری کرده و پس از مونتاژ به صورت کاملاً مکانیزه به کارخانه منتقل می کند. و در آنجا ، پس از شستشو و دسته بندی انگورها ، بسته به نوع انگور و ظاهر و بافت آن ، اقدام به طبقه بندی محصول به یک ، دو و سه درجه می کند. و پس از استریل و آبکشی محصول ، آنها را در دستگاههای مدرن و به روز قرار می دهند که آماده خشک کردن محصول در شرایط عادی هستند.

سپس به کشمش با کیفیت تبدیل می شود و پس از مرتب سازی مجدد و بازبینی ، در بسته های بزرگ و کوچک ، آماده توزیع در بازارهای داخلی و خارج از کشور ، با مارک خرما سیاه است. به دلیل استفاده از مکانیک های درجه یک و ماشین آلات پیشرفته و حذف عملیات دستی و غیر معمول ، به بازار عرضه می شود .برای خرید عمده کشمش سبز بدون هسته وارد سایت شوید و به آسانی، در کمترین زمان خرید کنید و با تامین کشمش با کیفیت ما سلامتی و تندرستی خود و خانواده خود را تضمین کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما