مراکز خرید کشمش پلویی عمده باکیفیت

کشمش پلویی عمده ، بهترین کشمش ،کشمش سیاه پلویی، خرید کشمش ،کشمش باکیفیت پلویی ودیگر کشمشها در بیشترمغازها وجود دارد.کشمش مرغوب به بیشتر کشورهای غربی صادر می شود.

این محصول به صورت بسته ای وفله ای در بازار وجود دارد.کشمش پلویی بسیار مر غوب وبا کیفیت است .نسبت به بقیه خشکبار ازقیمت بسیار خوبی بر خوردار می باشد.بسته بندی کشمش پلویی با پیک رایگان درب منازل ارسال می شود.

مراکز خرید کشمش پلویی عمده باکیفیت

دلایل محبوبیت کشمش پلویی چیست؟

دلایل محبوبیت کشمش پلویی چیست؟ کشمش پلویی یکی از نوع های کشمش در سراسر ایران به شمار می رود که متقاضیان زیادی دارد. این نوع کشمش در رنگ‌های متفاوت و به رو‌ش‌های متنوع تولید و به دست مصرف کننده می‌رسد.

این محصول همانگونه که از نامش پیداست، در بسیاری از غذاهای مردم ایران بخصوص پلو مورد استفاده قرار می گیرد. این کشمش یادآوری دوران مدرسه، سوغاتی های شهرهای مذهبی مانند مشهد و قم است.

علاوه بر کشمش پلویی سایر کشمش ها نیز توانسته اند بخش قابل توجهی از سفره مردم عزیز ایران را به خود اختصاص دهند. کشمش سومین محصول غیر نفتی ایران توانسته در صادرات رتبه دوم را به خود اختصاص دهد.

کشمش پلویی انواع مختلفی دارد که در ادامه مطلب به چند مورد ان اشار خواهیم کردکشمش یکی از میوه هایی می باشد که خود را در داخل خشکبارها جای داده و جزء دسته بندی تنقلات سودمند می باشد که در طول تمام سال می توان از آن استفاده کرد. این خشکبار بی نظیر و خوشمزه که یکی از بهترین غذاهایی می باشد

که برای رژیم غذایی کودکان مورد استفاده قرار می گیرد. به روش زیر تهیه می شود: ابتدا انگورهای چیده شده را بدون مواد افزودنی در تابش مستقیم آفتاب قرار می دهند تا در زیر تابش آفتاب خشک شده و آب خود را از دست بدهند.

اگر انگور بدست آمده به رنگ قهوه ای باشد، کشمش پلویی بدست می آید. جالب است، بدانید میزان 16 درصد از رطوبت انگورهای اولیه، در محصول نهایی یعنی کشمش، باقی می‌ماند. کشمش ها در مرحله پایانی به سه دسته درجه یک، دستچین و سرکه ‌ای صورت می شوند.

آشنایی با روش درست کردن کشمش

آشنایی با روش درست کردن کشمش حال سوال اینجاست چرا به رنگ قهوه باشد به آن کشمش پلویی گفته می شود؟ هنگامی که انگور خشک شده و تبدیل به کشمش میشود به رنگ های مختلفی همچون سیاه، طلایی، سبز و قرمز با استفاده از افزودنی های مختلف تبدیل می شود و مورد مصرف قرار می گیرد.

کشمش های قهوه ای رنگ را در پلو استفاده می نمایند که در اصطلاح به آنها کشمش پلویی می گویند. کشمش های دیگر با رنگ های متنوع را در کیک‌ها، کوکی‌ها، پودینگ‌ها و دسرها به‌عنوان یک طعم‌ دهنده استفاده میکنند. شرکت کشمش فرتاک همواره کوشیده تا محصولی مرغوب و سالم به دست مصرف کننده برساند به همین منظور کشمش تولیدی فرتاک از انگور بهترین مزارع تاکستان و ملایر به عمل می‌آید.

این نوع کشمش در واقع با استفاده از افزودنی مثل تیزآب به دست می آید که از حاصل درآمیختن انگور در داخل تیزاب بدست می آید. این انگورها بعد از عجین شدن با تیزاب به رنگ های روشن و خرمایی تبدیل می شوند. هر چه رنگ کشمش پلویی روشن تر باشد، از کیفیت بالاتری برخوردار است.

کشمش پلویی تیزابی را در مقداربالا تولید و در کارتن های 4، 5، 9 و 10 کیلویی به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می شود. شرکت ما آماده همکاری با تاجران، شرکت های پخش و کارگاهها و کارخانجات به صورت مستقیم و غیر مستقیم می باشد.

فواید کشمش برای بیماری دیابت

فواید کشمش برای بیماری دیابت در بین تمامی کشمش هایی که می شناسید کشمش وجود دارد که بیشترین استفاده را در بین کل کشورها جهان را دارد. این کشمش در تهیه نان های سنتی و حتی در بیشتر غذاها مورد استفاده می گیرد. نام این کشمش، کشمش پلویی سیاه است

. همانطور که میدانید کشمش دارای آنتی اکسیدان و آهن و انواع ویتامین های دیگری می باشد که برای همه افراد مفید می باشد. کشمش پلویی سیاه توانسته با خاصیت های بالایی که دارد نام خود را در بین سایر کشمش ها به خوبی جا می اندازد و همچون نگینی در بین کشمش ها بدرخشد. بسیاری از مردم از کشمش پلویی سیاه در غذاها و میان وعده ها استفاده می نمایند

.کشمش پلویی سیاه به صورت عمده و جزئی در وزن های مختلف به فروش گذاشته می شود. این محصول در کارتن هایی بسته بندی می شود که وزن این کارتن ها نسبتا با هم متفاوت است. وزن این کارتون ها چیزی حدود 4 تا 10 کیلو می باشد.

اگر کشمش را از طریق گوگرد خشک کنید، فواید بیشتری همچون آنتی اکسیدان را در خود جای می دهد. به همین دلیل قیمت کشمش آفتابی نسبت به کشمش پلویی سیاه ارزان تر می باشد. علاوه بر این موضوع در خشک کردن کشمش پلوی هزینه و وقت زیادی نسبت به کشمش آفتابی صرف می شود

نحوه خشک کردن این نوع کشمش مانند کشمش آفتابی است اما آنها را در سایه خشک می‌کنند. خوشه ها را با نخ از سقف آویزان و با جریان هوا به اندازه کافی در مدت زمان 50 تا 60 روز خشک می شوند.

به همین دلیل تولید این نوع کشمش مقرون به صرفه نیست چون هم سالن برای آویزان کردن خوشه‌ها و ایجاد جریان هوای مناسب و همچنین مدت زمان طولانی برای خشک شدن نیاز دارند کشمشی که در روش سایه آفتاب تولید می‌شود به رنگ سبز در‌می‌آید. در این روش خطر بارندگی و فاسد شدن انگورها وجود ندارد و کشمش بدست آمده تمیز و عاری از مواد زاید می باشد.

توزیع بهترین کشمش پلویی سیاه

توزیع بهترین کشمش پلویی سیاه کشمش پلویی خواص و ویتامین های بسیار زیادی را در خود جای داده است. در این کشمش ویتامین هایی مانند ویتامین ب۱، ویتامین ب۲، ویتامین ب۳، ویتامین ب۵، ویتامین ب۶، ویتامین ب۹، ویتامین سی، ویتامین ای، ویتامین کا، کلسیم، آهن ، منیزیم،

منگنز، فسفر، پتاسیم، روی، سدیم، پروتئین، فیبر بالا، قند بالا و چربی مفید می باشد قیمت کشمش پلویی صادراتی با کیفیت ان رابطه مستقیمی دارد. هرچه کیفیت کشمش پلویی بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

از طرف دیگر هرچه دانه بندی درشت تر و یک دست تر در بسته بندی های کشمش پلویی صادراتی بیشتر باشد، قیمت کشمش پلویی در بازارهای داخلی و خارجی بالاتر می باشد. شمش آفتابی همانطور که از نامش پیداست در زیر نور خورشید و بدون استفاده از مواد شیمیایی تهیه می‌گردد.

زمانی که برای خشک شدن کشمش آفتابی نیاز است نسبت به شرایط آب و هوایی و نوع انگور 15 تا 20 روز می‌باشد. کشمشی که در زیر نور آفتاب خشک می‌شود قهو‌ه ای و کمی خشک است. پس از خشک شدن قسمت‌های بالایی خوشه، آنها را برمی‌گردانیم تا قسمت‌هایی که در پایین قرار داشتند نیز خشک شوند. پس از اینکه کشمش ها به اندازه کافی خشک شدند

آنها را از چوب خوشه جدا می‌کنیم. کشمشی که در زیر نور آفتاب خشک می‌شود به رنگ قهوه‌ای یا تیره خواهد شد. رنگ کشمش آفتابی با رنگ کشمش پلویی تفاوت چندانی ندارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما