قیمت انواع کشمش آفتابی خشک صادراتی

کشمش به عنوان یکی از فرآورده های انگور محسوب می شود که انواع مختلفی دارد و همواره به روش های متفاوتی هم اقدام به تولید شده است کشمش آفتابی یکی از نمونه های این محصول می باشد که به صورت طبیعی اقدام به تولید آن شده است قیمت انواع کشمش آفتابی خشک صادراتی نسبت به دیگر انواع کشمش بالاتر بوده است و همچنین تقاضا برای خرید آنها هم زیادتر است و این باعث شده که بازار فروش آن بسیار پر رونق باشد، قیمت انواع کشمش آفتابی با توجه به کیفیت و نوع بسته‌ بندی آن هم متغیر می باشد.

قیمت انواع کشمش آفتابی خشک صادراتی

نحوه خشک کردن انواع کشمش

نحوه خشک کردن انواع کشمش نحوه خشک کردن انواع کشمش به دو صورت سنتی و صنعتی قابل اجرا بوده است که در روش سنتی معمولاً توسط نور آفتاب و در مدت زمان بسیار طولانی تر نسبت به روش صنعتی اقدام به تولید آن شده و در روند تولید آن از هیچ گونه مواد افزودنی و نگهدارنده استفاده نشده است البته نوعی از کشمشم هست که در شرایط طبیعی و به صورت سایه خشک اقدام به تولید آن شده است.

در روش صنعتی هم خشک کردن انواع کشمش به صورت حرارتی و با استفاده از حرارت های مشخص برای دستگاه های صنعتی صورت پذیرفته است، معمولاً آمار بالایی از تولیدات کشمش در کشور ما ایران به صورت صنعتی و با استفاده از دستگاه های مخصوص بوده است که از ماده تیزابی هم برای خشک کردن آنها استفاده شده است.

امروزه با به کارگیری روش های متفاوت برای تولید انواع کشمش ایران جزو کشورهای بوده است که توانسته بهترین و با کیفیت ترین انواع کشمش را به طور انبوه تولید و تولیدات با کیفیتش را به بازارهای داخلی و خارجی پخش کند.

معمولاً کشمشی که به عنوان کشمش صادراتی در نظر گرفته می شود بیشتر به روش صنعتی اقدام به تولید آنها شده است ولی خیلی ها هستند که برای مصارف خودشان با بکار گیری روش خانگی و در حد نیاز خودشان به صورت سنتی اقدام به تولید این محصول کرده‌اند.

دلایل پرکاربرد بودن کشمش آفتابی

دلایل پرکاربرد بودن کشمش آفتابی کشمش آفتابی یکی از انواع کشمش می‌باشد که در روند تولید آن با تهیه کردن انگور مناسب و شستشوی آن توسط نور خورشید اقدام به خشک کردن آن شده است و این نور به صورت کاملا طبیعی بر روی آنها تابیده و در مدت زمان طولانی باعث شده که به صورت کامل خشک و به کشمش تبدیل شوند.

از آن جهت که کشمش آفتابی به عنوان نوعی چشمش طبیعی و ارگانیک محسوب می‌شود که از مواد خشک کننده در تولید آنها استفاده نشده است و توانسته تمام خواص و مواد معدنی و ترکیب‌های موجود در خود را به صورت کامل و بدون هیچ‌گونه کم و کاست نگهداری کند امروزه موارد کاربرد و استفاده از آن بسیار بالا بوده است.

این نوع از کشمش نسبت به دیگر انواع کشمش رنگ کدر تری داشته است و دلیل آن هم این است که در روند تولید آن است که هیچ گونه ماده افزودنی استفاده نشده است ولی از لحاظ ارزش غذایی و خاصیت به بهترین شکل ممکن توانسته تمامی ارزش غذایی خود را حفظ کند و این دلیلی بر آن شده که امروزه در بازار فروش انواع کشمش همواره تقاضا برای این نوع از کشمش بیشتر باشد.

شرکت صادراتی کشمش آفتابی خشک

شرکت صادراتی کشمش آفتابی خشک فروش کشمش آفتابی خشک فقط به بازارهای داخلی کشور ختم نشده است بلکه شرکت صادراتی با در نظر گرفتن بهترین و با کیفیت ترین انواع کشمش آفتابی همواره توانسته میزان قابل توجهی از این تولیدات را به عنوان صادرات به کشورهای مختلف همسایه صادر کند ایران جزو آن دسته از کشورهای میباشد که در زمینه تولید کشمش با کیفیت توانسته جایگاه خیلی خوبی را به خود اختصاص دهد.

قیمت کشمش بر اساس پارامترهای مانند درجه کیفیت و نوع بسته بندی و همچنین روش خشک کردن آن موثر می باشد، از دیگر عواملی هم که توانسته بر روی تعیین قیمت نهایی آن تاثیر داشته باشد می توان به حجم خرید و روش خرید هم اشاره کرد، معمولاً خرید های عمده با قیمت های مناسب تر صورت می پذیرند ولی به طور کلی می‌توان گفت که آمار بالای تولیدات این محصول باعث شده که همواره با قیمت بسیار مناسب به دست خریداران برسد.

2

  1. سلام روز بخیر
    چطور میتونم از نمایندگی های شهرستان ها باخبر شوم همچنین قیمت کشمش ها چون خیلی از خرید اینترنتی راضی نیستم میخوام حضوری برم

    • سلام دوست عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما