فروش تضمینی کشمش پلویی عمده

کشمش پلویی عمده به صورت بسته بندی یا فله ای با قیمت های مناسب درفروشگاهای ما عرضه می شود. کشمش پلویی یکی از انواع گوناگون کشمش های تولید شده است که یا به صورت خام یا همراه با انواع خشکبارهای دیگر استفاده می شود و بسیار خشمزه و مقوی است. کشمش اعلاء و درجه یک به دو صورت صنعتی و سنتی تهیه می شود که روش صنعتی با بسته بندی های مختلف و قیمت های تعیین شده وارد بازار می شود.

فروش تضمینی کشمش پلویی عمده

چند توصیه درباره مصرف کشمش

چند توصیه درباره مصرف کشمش کشمش خشک شده میوه انگور است همان طور که میوه انگور انواع گوناگون دارد کشمش نیز در تنوع های مختلف خشک می شود. یکی از انواع کشمش تولید شده که بسیار خوشمزه و پر مصرف است کشمش پلویی هست که در دو نوع خانگی و صنعتی تولید می شود در روش خانگی انگور را در آفتاب یا در جاهای تاریک و سایه مانند زیر زمین خشک می کنند. در روش صنعتی انگورهای سالم و مرغوب را به کارخانه های تولید این محصول می برند و طی یک سری فرایندها خشک شده و به صورت بسته بندی و یا فله ای در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

کشمش هر چند میوه خشک شده ریزی است ولی سرشار از مواد مغذی و انواع ویتامین ها می باشد کشمش دارای خواص زیادی مانند فیبر، پروتئینو کربوهیدارت است که به عنوان یک شیرین کننده در کنار چای و کیک و کلوچه استفاده می شود. کشمش همراه با انواع اجیل های دیگر یک وعده غذایی کامل مخصوصا برای مسافرت و کوه نوردی یا کودکان و سالمندان است. مصرف کشمش در درمان بیماری های مانند یبوست کمک می کند به خاطر داشتن فیبر و جذب اب کافی در خود به عنوان یک ملین کار می کند‌ کشمش سرشار از آهن است و در دمان کم خونی و با خاطر کلسیم که در آن وجود دارد برای تقویت لثه و دندان مفید است. از فواید دیگر مصرف کشمش می توان در درمان بیماری هایی مانند فشار خون، کنترل دیابت، افزایش وزن در افراد کم بنیه و ضعیف، کنترل کلسترول، مشکلات کلیوی و سم زدایی بدن اشاره کرد.

قیمت جدید کشمش پلویی عمده

قیمت جدید کشمش پلویی عمده کشمش های پلویی به سه دسته دسته تقسیم می شوند

  • کشمش پلویی قرمز یا سیاه که بهترین گونه از کشمش خشک شده است که در تاکستان تولید می شود.
  • کشمش قهوه ای یا تیزابی که با تیزا خشک می شود
  • کشمش زرد طلایی که به آن کشمش انگوری گفته می شود.

بیشترین صادرات کشمش مربوط به کشمش تیزابی و طلایی است قیمت کشمش های تولید شده به کیفیت و نوع جنس آن بستگی دارد. جهت خرید کشمش درجه یک با قیمت مناسب می توان به مراکزعرضه کشمش ما به صورت حضوری و یا از طریق سایت ها و آنلاین مارکت های معتبر ما مراجعه کنید و انواع کشمش را در بسته بندی مختلف خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما