فروشنده برتر کشمش درجه یک تازه

کشمش یکی از فراوری های انگور می باشد که به دلیل خاصیت بی نظیر خود با خشک کردن آن این املاح و مواد مقوی به صورت طولانی مدت در آن حفظ شده و حتی باعث بیشتر شدن آن می شود، از این رو کارشناسان تغذیه به مصرف کشمش پلویی ، توصیه اکید کرده اند. پس با توجه به مصرف بالای آن تولید و توزیع کنندگان درصدد پاسخ به این نیاز بازار هستند، در این بین باید خاطر نشان کرد کشمش درجه یک تازه به دلیل خشک شدن در مقابل آفتاب نسبت به دیگر کشمش های صنعتی، مغذی و ارگانیک تر می باشد.

فروشنده برتر کشمش درجه یک تازه

اطلاعاتی درباره کیفیت کشمش

اطلاعاتی درباره کیفیت کشمش کیفیت در مواد غذایی حرف اول را می زند که این مسئله در مورد کشمش نیز صدق می کند، در ادامه به چند مورد از نکات کلیدی که نشان دهنده ی کیفیت کشمش است، می پردازیم:

  1. اواین مسئله در تولید کشمش با کیفیت، خشک کردن آن به صورت آفتابی و بدون مواد مضر شیمیایی می باشد که نشان دهنده ی ارگانیک وسالم بودن کشمش ها می باشد.
  2. کشمش ها باید از انگورهای شیرین و کاملا رسیده به دست آیند تا آن طعم مطلوب را داشته باشند.
  3. میزان رطوبت کشمش ها، بعد از خشک شدن باید به میزان استاندارد یعنی تنها هیجده درصد رطوبت باشد.
  4. تولید کشمش، باید در محیط بهداشتی باشد، تا از داشتن گرد و غبار و دیگر آلودگی ها به روی آنها جلو گیری شود.

کالری کشمش درجه یک سبز

کالری کشمش درجه یک سبز همان طور که می دانید کشمش از جمله خشکبارهای نفید با ارزش غذایی بالا می باشد، این ماده غذایی مفید، از جمله گزینه های مناسب برای داشتن رژیم غذایی سالم و کم کالری در مقایسه با فست فود ها می باشد، باید در نظر داشتیه باشیم که میزان کالری موجودر در صد گرم کشمش به میزان ۳۲۵کالری وجود دارد که در مقایسه با انواع غذاهای ناسالم و چبی هلی غیر اشباع درصد کمی را نشان می دهد.

در ادامه به چند مورد از خواص انواع کشمش کیلویی پرداخته می شود:

  • فیبر بالای انواع کشمش، باعث عملکرد بهتر دستگاه گوارش از جمله روده و معده می شود و برای بیماران مبتلا به اختلال هضم و یبوست گزینه ی مناسبی می باشد. کشمش پلویی دارای مقدار زیادی آنتی اکسیدان که مانع آسیب رساندن به سلول‌های بدن،می‌شود و درنتیجه موجب جوانسازی آن میگردد.
  • یکی دیگراز فواید آنتی اکسیدان، تقویت سبستم ایمنی بدن است که مانع انواع بیماری ها می شود. کشمش حاوی موادی است که در نتیجه باعث خارج کردن عفونت های باکتریایی از بدن است که باعث التهابات ارگان های مختلف بدن هستند.
  • انواع کشمش پلویی به دلیل داشتن مقدار زیاد منیزیم و پتاسیم می‌تواند اسید معده را کم کرده و مانع زخم معده گردد، هم چنین پتاسیم یک فاکتور مهم در تنظیم فشار خون می باشد کشمش پلویی باعث دفع سموم اضافی در کبد می شود، که مواد دارویی که امروزه مصرف زیاد دارد، باعث تجمع این مواد در کبد می شود که کشمش باعث پاکسازی کبد از این سموم می گردد.

عرضه مستقیم کشمش درجه یک ارزان

عرضه مستقیم کشمش درجه یک ارزان این مرکز یکی از مراکز عرضه مستقیم در توزیع کشمش درجه یک ارزان در سراسر کشور، با بهترین کیفیت می باشد. یکی از اصلی ترین مقوله در امر صادر کردن مواد غذایی بدون شک کیفیت و بهداشتی بودن محصول می باشد که این امر در مواد غذایی دو چندان میشود زیرا بهداشت مواد غذایی موضوع گسترده ای است که عمدتاً روشهای تولید، آماده سازی و نگهداری موادغذایی را به منظور حفظ کیفیت و مرغوبیت آنها مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

فروشندگان کشمش و یا بطور کلی مواد غذایی باید به بهداشت محصولات خود توجه ویژه کنند، از این رو، این مرکز سعی دارد با استفاده از بهترین دستگاه ها در امر بسته بندی و شستشو و خشک کردن کشمش ها به امر توجه ویژه ای کند تا علاوه بر قرار گرفتن در رده صادرات کشمش پلویی، رضایت حداکثری مشتری را نیز جلب کند. این بازرگانی با هدف توزیع کشمش پلویی عمده با حذف واسطه ها و دلالان بازار سعی در صرفه جویی در هزینه و زمان خریدار گرامی می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما