عرضه مستقیم کشمش پلویی پاک کرده

کشمش پلویی پاک کرده آز جمله خشکباری است که طرفداران خاص خودش را داشته و در کشور برای این محصول تقاضای بالایی و جود دارد. این محصول به صورت عمده توسط مرجع پخش کشمش پلویی به تمام مراکز فروش مواد غذایی و خشکبار توزیع می‌شود.این محصول از بهترین باغات انگور عسگری جمع آوری شده و برای مصرف عموم جامعه و همچنین صنایع مختلف غذایی از جمله کیک و کلوچه و شیرینی جات پخش می‌شود.

عرضه مستقیم کشمش پلویی پاک کرده

مشخصات فنی کشمش پلویی پاک کرده

مشخصات فنی کشمش پلویی پاک کرده کشمش پلویی صادراتی همان انگور عسگری است که به خوبی رسیده باشد و در برابر آفتاب رطوبت آن خشک شده باشد. یکی از مزایای عرضه کشمش پلویی این است که محصول تولید شده کاملا طبیعی بوده و بدون هیچ گونه مواد افزودنی و شیمیایی تهیه و تولید می‌شود که این نوع کشمش در سرتاسر دنیا طرفداران خاص خودش را دارد.

کشمش پلویی علاوه بر اینکه طعم خوبی به دیگر مواد خوراکی می‌دهد سرشار از انواع ویتامین‌هاست. آنچه در این محصول بیشتر به چشم می‌آید و جائز اهمیت است میزان بالای آهن است که در کشمش وجود دارد.

این میزان آهن بخش زیادی از نیاز انسان را در طول روز تامین می‌کند. ویتامین D نیز از جمله ویتامین هایی است که در کشمش به وفور یافت می‌شود. و این روزها تاثیر این ویتامین در سلامت استخوان‌ها و دندان‌ها و همچنین تقویت سیستم ایمنی بدن از کسی پوشیده نیست.

در کشمش چند آنتی اکسیدان مهم وجود دارد که مصرف آن‌ها موجب سلامتی قلب و بهبود جریان خون در رگ‌های بدن می‌شود. همچنین خواص ضد التهابی که در کشمش وجود دارد این محصول را به یک داروی خوشمزه و مفید برای درمان انواع آلرژی‌ها و حساسیت‌ها تبدیل کرده است.

خواص ضد التهابی کشمش منحصر به رفع آلرژی نبوده و دردهای مفصلی و التهابات عضلانی را هم کاهش می‌دهد. کشمش پلویی دارای ویتامین‌های گروه ب می‌باشد که در صورتی که به شکلی مداوم مصرف شود می‌تواند برای تقویت قوای جسمی بدن مفید باشد.

اخیرا متخصصان تغذیه اعلام کرده اند که مصرف این محصول برای التیام ‌آسیب دیدگی در ورزشکاران مفید است و به بهبود سریع‌تر آنان کمک می‌کند.

نکات مهم برای خرید کشمش پلویی

نکات مهم برای خرید کشمش پلویی
داشتن ویتامین و املاح معدنی مختلف و مفید برای سلامت بیشتر جسم، باعث شده که این میوه در صدر جدول سالم ترین فرآورده ها قرار بگیرد. کشمش دارای خواص درمانی برای ضعف و بی حالی است.

خواص کشمش پلویی از نظر طب سنتی

خواص کشمش پلویی از نظر طب سنتی کشمش در واقع یک محصول درجه یک و تولید شده از انواع انگور است که می توان گفت در انواع مختلف از تمام خواص و ویژگی های انگور برخوردار است کشمش پلویی یکی از انواع پر تعداد این کالا است که بیشتر مصرف غذایی دارد و می توان از این نوع کشمش در طبخ انواع غذا مانند عدس پلو و مرصع پلو و حتی بعضی از افراد برای طعم دادن به دلمه نیز از این محصول استفاده می کنند.

کشمش پلویی معمولا از انواع انگور های ریز تر تولید می شود و از طعمی ترش و شیرین برخوردار است و طعم آن را به صورت ملس می شناسیم کشمش پلویی سرشار از انواع ویتامین و مواد مقوی و مغذی است.

که نه تنها باعث خوش طعمی انواع غذا می شود بلکه با استفاده از این محصول عالی بسیاری از نیاز های بدن تامین و جبران می شود کشمش پلویی ممتاز منبع غنی از مواد مغذی است که با استفاده مکرر از آن می توان از بدنی کاملا سلامت برخوردار شد.

یکی از انواع محصولاتی که به صورت مستقیم از انواع انگور قابل تهیه است کشمش است این محصول تنها با خشک کردن انواع انگور در روش های مختلف به دست می آید کشمش در انواع مختلف تولید و یک نمونه بسیار پر مصرف آن انواع کشمش های پلویی است این کالا در رنگ های بسیار زیبای طلایی و تیره تولید و با گه بازار ارائه می شود

قیمت کشمش پلویی صادراتی این محصول بسیار با کیفیت و مرغوب را در اختیار تمام مصرف‌ کنندگان قرار داده است.

خرید کشمش پلویی برای آن دسته از افرادی که رژیم های کم سدیم را باید رعایت کنند بسیار مفید است زیرا کشمش یک غذای پر انرژی، کم چرب و کم سدیم می باشد. همچنین حاوی مقادیر زیادی پتاسیم، کلسیم و ویتامین های b و d می باشد.

به هنگام یائسگی در زنان مشکلاتی به وجود می‌آید که یکی از آنها پوکی استخوان می باشد به همین دلیل خوردن کشمش به زنان قبل از یائسگی توصیه می‌شود زیرا از پوکی استخوان جلوگیری می کند.

کشمش پلویی دارای آنتی اکسیدان زیادی میباشد و با رادیکال‌های آزاد در بدن مبارزه کرده و از تخریب سلولی جلوگیری می‌کند. بعضی از افراد گمان می کنند که کشمش برای دندانها به دلیل شیرین بودن آن مضر است در صورتی که کشمش هیچ اثر مخربی بر روی دندان‌ها نداشته بلکه برای دندان ها مفید بوده و از پوسیدگی آنها نیز جلوگیری می کند.

خوردن کشمش به افرادی که دارای کم خونی هستند توصیه می‌شود زیرا این میوه خشک خوشمزه سرشار از آهن بوده و اکسیژن رسانی به قلب و مغز را سهولت می بخشد.

به افرادی که باید چربی کمتری مصرف کنند توصیه می‌شود هنگام مصرف غذایی که در آن گوشت وجود دارد کشمش پلویی را نیز به آن بیفزایند زیرا مقدار چربی غذا را کم می کند و آهن آن را افزایش داده و سدیم آن را نیز کاهش می‌دهد.

کشمش یک ماده پر انرژی می باشد مصرف کشمش پلویی به افرادی که دارای سستی و رخوت هستند توصیه می شود همچنین باعث تقویت اعصاب شده و خشم و غضب را از افراد دور می کند

قیمت عمده کشمش پلویی صادراتی

قیمت عمده کشمش پلویی صادراتی در قزوین یکی از شرکت های بزرگ دارای کشمش های متفاوت هستند تولید می کند انواع کشمش آن ضایعاتی، پلویی، سرکه ای و آفتابی که می توان محصولات را از سایت اینترنتی و آنلاین به صورت بسته بندی درجه یک خریداری کرد قیمت کشمش بدون واسطه و از باغ دار به طور مستقیم به صرفه تر و ارزان تر است هر اندازه که مرغوب بودن این محصول بیشتر باشد تولید کشمش به مراتب بالا می رود.

در عین حال می توان گفت کسانی که دنبال درامد زایی و خرید و فروش جزئی یا صادر کردن کشمش هستند برای رسیدن به سود زیاد خرید عمده است. روش های متعددی برای تولید کشمش وجود دارد یکی از این راه ها استفاده از مواد قلیایی که تیز اب گفته می شود به خشک کردن سریع کشمش کمک به سزایی دارد.

در کشور ایران سه نوع کشمش پلویی ( کشمش زرد، کشمش سیاه وکشمش قهوه ای)تولید وبسته بندی می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما