عرضه مستقیم کشمش بی دانه آفتابی

کشمش ایران از زمان بسیار قدیم مورد مصرف مردم این سرزمین بوده است و با خاصیت دارویی و ارزش غذایی بالا در بین مردم شناخته می شود. کشمش آفتابی بهترین و سالم ترین نوع این محصول در بازار می باشد زیرا به صورت اگانیک تولید و روانه بازار فروش می گردد. عرضه کنندگان کشمش بی دانه آفتابی از طریق این وب سایت، این محصول به صورت عمده و خرده به فروش می رسانند.

عرضه مستقیم کشمش بی دانه آفتابی

خواص کشمش بی دانه برای پوست

خواص کشمش بی دانه برای پوست کشمش جزو خشکبار با ارزش تولیدی در ایران می باشد که انواع مختلفی از آن تولید و به بازار فروش عرضه می گردد؛ با توجه به اهمیت کشمش در صادرات تعیین بهترین روش تولید این محصول و عوامل موثر در تعیین و ارتقای کیفیت آن اهمیت ویژه ای دارد.

کشور ما از لحاظ سطح زیرکشت تاکستان های انگور مقام هشتم و از نظر تولید مقام نهم را در جهان به خود اختصاص داده است؛ انواع کشمش تولیدی در ایران بسیار متنوع بوده و از مهم ترین کشمش هایی که به بازار عرضه می شوند می توان به کشمش آفتابی، تیزاب، کشمش پلویی، کشمش گوشتی یا مویز سیاه و کشمش سایه خشک اشاره کرد.

خشکبار کشمش غنی از مواد غذایی با ارزش می باشد که می تواند در پیشگیری از بسیاری از بیماری ها تاثیرگذار باشد؛ مصرف روزی چند گرم از این خشکبار می توانند به درمان مشکلات پوستی، کاهش التهابات پوستی و درمان چین و چروک کمک زیادی کند.

انگور به روش های مختلفی فرآوری می شود و مهم ترین آن ها کشمش آفتابی است؛ خود کشمش نیز برای فرآوری شدن نیاز به مهارت داشته و به روش های مختلفی می توان آن را فرآوری کرد، کشمش آفتابی همان طور که از نام مشخص است توسط نور خوشید در اواخر شهریور و یا اوایل مهر ماه خشک می گردد.

انگور های رسیده پس از برداشت روانه کارخانجات تولیدی می گردند؛ در آن جا پس از پاکسازی انگور های سالم از انگور های خراب شده یا کپک زده، اقدام به شست و شوی انگور می کنند؛ انگور آفتابی ممکن است توسط کربنات پتاسیم و روغن سبزه به روش تیزاب خشک گردد و یا ممکن است بدون هیچ گونه ماده افزدونی خشک شود.

فواید کشمش بی دانه برای تصفیه خون

فواید کشمش بی دانه برای تصفیه خون از قدیم گفته شده است است که بهترین و سالم ترین خشکبار برای کودکان، زنان باردار و سالمندان کشمش پلویی آفتابی می باشد؛ کشمش آفتابی به صورت کاملا ارگانیک و طبیعی فرآوری می شود و بدون هیچ گونه ماده افزدونی مضر می باشد از این رو به سلامتی انسان لطمه نمی زند و مردم‌ می توانند با خیال راحت اقدام به خرید این خشکبار کنند.

خواص بیشمار کشمش آفتابی بر کسی پوشیده نیست و این محصول در درمان برخی از بیماری ها به کار می رود:

  1. آهن با داشتن عناصر و ویتامین های مختلف در درمان آنمی، یبوست، پوکی استخوان و مریضی های پوستی به کار می رود.
  2. کشمش بهترین خشکبار برای درمان کم خونی یا آنمی در کودکان یا زنان باردار است؛ کشمش با داشتن آهن فراوان باعث افزایش تعداد گلبول های قرمز خون می گردد که از ابتلا به آنمی پیشگیری می کنند؛ علاوه بر این موارد کشمش یک تصفیه کننده قوی خون نیز به حساب می آید.
  3. کالری کشمش آفتابی پایین می باشد و از این رو افراد مبتلا به دیابت یا قند خون بالا می توانند به جای قند از این محصول همراه چایی استفاده کنند.
  4. کلسیم موجود در کشمش باعث تقویت استخوان های بدن و کاهش پوسیدگی دندان ها می شود.
  5. به کودکانی که زیاد دچار یبوست می شوند کشمش بدهید؛ فیبر موجود در کشمش در بدن متورم شده و باعث رفع علائم یبوست می گردد.
  6. افرادی که از سوء تغذیه یا کمبود وزن رنج می برند می توانند با مصرف روزانه و منظم کشمش به وزن ایده آل خود دست پیدا کنند.
  7. کشمش سرشار از آنتی اکسیدان می باشد که در درمان بیماری سرطان نقش بسیار مهمی را ایفا می کند.

ارزش غذایی کشمش بی دانه آفتابی

ارزش غذایی کشمش بی دانه آفتابی ارزش غذایی و اقتصادی بالا کشمش آفتابی سبب شده است سفارشات زیادی از سایر کشور های خارجی داشته باشد؛ کشمش سفارشی، اغلب از نوع کشمش آفتابی و بدون دانه است و کشور های حاشیه خلیج فارس به خصوص عربستان و امارت از طرفداران پروپاقرص این خشکبار به شمار می روند.

ارزش غذایی بالا کشمش آفتابی سبب شده است علاوه بر مصرف آن به صورت خشکبار در صنایع آشپزی و شیرینی پزی نیز به وفور مورد استفاده قرار گیرد؛ در عربستان رایج است که در کنار پلو کشمش نیز طبخ داده شود، حتی از کشمش آفتابی سس و آرد نیز تهیه می گردد که در صنایع غذایی، رستوران ها، قنادی و شکلات سازی ها به وفور از آن ها استفاده می شود.

کشمش آفتابی در بین جوانان بدنساز نیز محبوبیت زیادی دارد؛ این محصول سرشار از پروتئین است و علاوه بر این که به تقویت عضله سازی کمک می کند، در جبران انرژی از دست رفته حین ورزش نیز نقش به سزایی ایفا می کند.

بسیار از مردم ایران به خصوص بانوان از کمبود ویتامین D در بدن خود رنج می برند؛ کشمش آفتابی به دلیل خشک شدن در جلوی نور آفتاب حاوی ویتامین D فراوان نیز می باشد و مصرف منظم آن می تواند در رفع کمبود این ویتامین مهم موثر باشد.

سفارش انواع کشمش بی دانه عمده

سفارش انواع کشمش بی دانه عمده کشمش از قدیم جزو اقلام صادراتی به حساب می آمده و ایران یکی از مهم ترین کشور های عرضه کننده و صادرکننده آن است؛ انواع کشمش آفتابی بی دانه که از رقم های مختلف این محصول تشکیل شده اند در این شرکت یافت می شود و متقاضیان براساس سلیقه خود می تواند اقدام به خرید و ثبت سفارش کنند.

استان های آذربایجان غربی و شرقی، همدان، زنجان، تهران و قزوین بیشترین سطح زیرکشت باغات انگور را دارا می باشند و هر کدام از این استان ها ارقام مختلفی از کشمش را فرآوری و روانه بازار می کنند.

ایران از نظر صادرات کشمش مقام سوم را در جهان دارا می باشد از این رو بسیاری از کشور های همسایه، اروپایی و سایر کشور های دیگر از قبیل چین، ترکیه، روسیه، قزاقستان، اوکراین، هلند و اسپانیا خواهان این محصول ایرانی می باشند و بیشتر سفارشات کشمش مربوط به این کشور های ذکر شده می باشد.

عرضه کشمش آفتابی بنابر تقاضا مشتری به صورت عمده و خرده انجام می گیرد؛ کشمش بی دانه عمده در کیفیت بالا و قیمت بسیار ارزان در بازار های داخل و خارج از کشور توزیع می گردد تا نیاز مردم سراسر دنیا به این محصول برطرف گردد.

  • تبلیغات: 
    1. کارخانه تولید کشمش سبز ارگانیک بسته بندی
    2. آیا می دانستید کشمش باعث کاهش افسردگی می شود؟
    3. خرید مستقیم کشمش آفتابی بیدانه
    4. خواص کشمش پلویی طلایی
1

  1. سلام و وقت بخیر … متنوع سازی محصول می تونه سهم بازار رو افزایش بده و باعث کاهش قیمت بشه … شما در این زمینه بسیار خوب عمل کردید …امیدوارم به همین روند ادامه بدید…

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما