عرضه بی واسطه کشمش سیاه پلویی

کشمش سیاه پلویی یکی از کشمش هایی است که به خاطر رنگ سیاه آن شهرت دارد و این کشمش استثنایی از طعم بسیار خوبی برخوردار است و نسبت به کشمش های دیگر ارزش غذایی بیشتری نیز دارد؛ عرضه بی واسطه این کشمش توسط فروشنده به خریدار آن انجام می‌شود و مشتریانی که به این کشمش ویژه نیاز دارند می‌توانند در این عرضه نیاز خود را به این محصول در بسته بندی مناسب آن تأمین کنند و یکی از بهترین کشمش های جهان و ایران را به دست آورند و برای هر کیلوگرم از آن نیز قیمت و هزینه کمتری پرداخت کنند.

عرضه بی واسطه کشمش سیاه پلویی

خواص فوق العاده کشمش پلویی

خواص فوق العاده کشمش پلویی کشمش یک ماده غذایی غنی از مواد مغذی است که حداقل فرآوری را نیاز دارد و بدون مواد افزودنی و نگهدارنده است و دارای قند و کالری زیادی است بنابراین باید فقط در حد اعتدال مصرف شوند؛ کشمش همچنین حاوی بور است و این ماده معدنی به حفظ سلامت استخوان ها و مفاصل کمک می کند و می تواند زخم را بهبود ببخشد و عملکرد شناختی را بهتر کند.

کشمش یک میان وعده عالی است که می تواند طیف وسیعی از مواد مغذی را به رژیم غذایی شما اضافه کند با این حال کشمش به عنوان یک میوه خشک طعم آب انگور معمولی را ندارد و این باعث می شود آنها نسبت به میوه های کامل کم حج تر و پرخوری آنها آسان باشد بنابراین برای جلوگیری از افزودن کالری زیاد به رژیم غذایی خود باید در وعده های کوچک مصرف شود.

تحقیقات نشان می دهد کشمش با کاهش فشار خون و قند خون می تواند خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش دهد همچنین فیبر در کشمش به کاهش LDL یا کلسترول کمک می کند که باعث کاهش فشار بر روی قلب می شود.

کشمش همچنین منبع خوبی از پتاسیم است و مطالعات نشان داده است که سطوح پایین پتاسیم در فشار خون بالا، بیماری های قلبی و سکته مغزی نقش دارد و اگر سدیم ما زیاد باشد مقدار پتاسیم مورد نیاز بدن ما افزایش می یابد که امروزه در رژیم غذایی بسیاری این مساله رایج است و کشمش به عنوان یک غذای کم سدیم، راهی عالی برای اطمینان از دریافت کافی پتاسیم است.

برای ورزشکاران استقامتی کشمش یک جایگزین عالی برای جویدن و ژل های ورزشی گران قیمت است و آنها منبع سریع کربوهیدرات های مورد نیاز را ارائه می دهند و می توانند به بهبود عملکرد شما کمک کنند؛ کشمش ممکن است یک راه ساده برای کمک به حفظ سلامت دستگاه گوارش باشد چون کشمش حاوی فیبرهای محلول مفید است که به عبور راحت تر آن از روده ها کمک می کند و این ممکن است به بهبود هضم و ارتقاء غذا کمک کند.

کشمش حاوی مقادیر قابل توجهی مواد معدنی مفید مانند آهن، مس، منیزیم و پتاسیم است و این مواد معدنی قلیایی دارای pH مناسب هستند و ممکن است به تعادل سطح اسیدیته در معده کمک کنند.

آیا کشمش برای افراد دیابتی مفید است؟

طبق یک مطالعه جدید، مصرف کشمش سه بار در روز ممکن است سطح قند بعد از غذا را به میزان قابل توجهی کاهش دهد؛ این مطالعه بر روی 46 فرد بزرگسال انجام شد که سطوح گلوکز کمی افزایش یافته بود اما تشخیص قبلی دیابت نداشتند.

محققان شرکت کنندگان را به طور تصادفی به دو گروه تقسیم کردند و به گروه اول گفته شد که کشمش را سه بار در روز به مدت 12 هفته میل کنند در حالی که گروه دوم میان وعده های تجاری از قبل بسته بندی شده که حاوی کشمش یا سایر میوه ها و سبزیجات نبودند مصرف کردند و محققان دریافتند که کشمش به طور قابل توجهی سطح گلوکز بعد از غذا را کاهش داد از طرف دیگر میان وعده های تجاری بسته بندی شده میانگین گلوکز یا هموگلوبین بعد از غذا را کاهش نمی دهد.

کشمش دارای شاخص قند خون نسبتاً پایینی است و حاوی فیبر و آنتی اکسیدان ها است که همه عوامل موثر در کنترل قند خون هستند؛ کاهش قند خون و حفظ سطح طبیعی هموگلوبین مهم است زیرا می تواند از آسیب طولانی مدت به قلب و سیستم گردش خون جلوگیری کند.

کشمش علاوه بر افزایش سلامت قلب ، تأثیر مثبتی بر کاهش خطر ابتلا به دیابت و بهبود کنترل قند خون افراد مبتلا به دیابت دارد. شاخص قند خون یا GI یک مقیاس درجه بندی است که برای تعیین نحوه تأثیر هر غذای خاص بر قند خون افراد استفاده می شود؛ غذاهای بسیار فرآوری شده مانند نان سفید GI بالایی دارند و غذاهایی مانند سبزیجات، میوه ها و محصولات بر پایه گندم دارای GI پایین تری هستند و سطح قند خون را به طور چشمگیری افزایش نمی دهند وقتی افراد مصرف فیبر خود را با خوردن کشمش افزایش دهند کنترل قند خون بهبود می یابد.

چندین روش موثر برای کمک به کاهش خطر دیابت وجود دارد : جایگزینی غذاهای دارای GI بالا با غذاهای دارای فیبر بالا با GI پایین ، کاهش مصرف چربی در رژیم غذایی و افزایش مصرف آنتی اکسیدان ها و مواد شیمیایی گیاهی (آنتی اکسیدان ها) که همگی آنها در مصرف کشمش به راحتی قابل دستیابی است و به همین دلیل کشمش گزینه مناسبی برای دیابتی ها است.

سلامت چشم با مصرف کشمش مرغوب

سلامت چشم با مصرف کشمش مرغوب کشمش سرشار از مواد مغذی گیاهی پلی فنولیک است و این مواد شیمیایی در نقش آنتی اکسیدان هایی که تمایل به تقویت بینایی دارند کمک می کند؛ ویتامین A و کاروتنوئیدها نیز در کشمش یافت می شوند و آنها برای مبارزه با کور رنگی شناخته شده اند بنابراین اگر شما یا یکی از نزدیکانتان چشمان ضعیفی دارید به او اطلاع دهید که کشمش می تواند کمک بزرگی به او کند.

کشمش مرغوب اگر به صورت روزانه مصرف شود می‌تواند از بروز پیری چشم جلوگیری کند و این عارضه که به آب مروارید معروف است باعث تاری دید در سنین نسبتا بالا می شود به طوری که چنانچه مداوا نشود منجر به کوری می‌گردد اما کشمش با داشتن ترکیبات مناسب می‌تواند از این عارضه جلوگیری کند و حتی روند پیری چشم را به طور کامل متوقف است.

بنابراین برای افراد میانسال توصیه می‌شود که استفاده از کشمش ا در برنامه روزانه خود قرار گیر تا به وسیله آن امکان جلوگیری از بروز آب مروارید در پیری وجود داشته باشد و در این صورت دیگر نیازی به عمل جراحی آب مروارید نداشته باشند.

کشمش یک منبع خوب انرژی برای بدن

کشمش سرشار از کربوهیدراتهای ساده است که عمدتا به شکل مونوساکاریدهای فروکتوز و گلوکز آنها را به منبع عالی انرژی در دسترس تبدیل می کند و از آنجا که این قندها در ساده ترین شکل خود هستند بدن شما برای جذب و استفاده نیازی به تجزیه بیشتر آنها ندارد.

کشمش دقیقاً یک غذای کم کالری یا کم قند نیست و جای تعجب نیست که گاهی از آنها به عنوان “آب نبات طبیعت” یاد می شود و مقادیر زیاد قند و کالری معمولاً برای این میوه خشک مشخص است ، به همین دلیل است که توجه به میزان کشمش که در یک جلسه می خورید بسیار مهم است.

برای ورزشکاران استقامتی، کشمش یک جایگزین عالی برای جویدن و ژل های ورزشی گران قیمت است و آنها منبع سریع کربوهیدرات های مورد نیاز را ارائه می دهند و می توانند به بهبود عملکرد شما کمک کنند همچنین کشمش به اندازه یک ژله ورزشی در بهبود عملکرد ورزشکارانی که در تمرینات استقامتی متوسط ​​تا شدید فعالیت می کنند ، موثر است.

کشمش در انواع آن مانند کشمش پلویی زرد،کشمش تیزابی اعلاء یا کشمش طلایی با توجه به حجم دانه های کمی که دارد می‌تواند منبع تامین انرژی بسیار مناسبی باشد و مصرف کننده می تواند با تغذیه از مقدار کمی از آن میزان انرژی بالایی را به دست آورد و این نشان می‌دهد که تراکم انرژی در کشمش می‌تواند فوق العاده بالا باشد و به همین دلیل مصرف آن برای همه افراد جهت تأمین انرژی سالم که قابلیت تبدیل شدن به چربی را ندارند توصیه می‌شود و آنها می‌توانند با داشتن فعالیت روزانه مناسب به از این کشمش تغذیه کنند و آن را برای خود مورد استفاده قرار دهند.

همچنین انرژی موجود در این کشمش از نوع انرژی سالم است به این معنی که ظرفیت جذب آن توسط سلول های بدن بسیار فراوان است و امکان تبدیل شدن آن به چربی حداقل مقدار ممکن است به همین جهت مصرف کنندگان می توانند از طریق کشمش نیاز خود را به بهترین منبع انرژی را تامین کنند.

توزیع عمده کشمش سیاه پلویی

توزیع عمده کشمش سیاه پلویی بهترین کشمش سیاه پلویی به صورت عمده توسط فروشنده این مسئول توزیع می‌شود و توزیع‌کننده مرجع خرید بسیار مناسبی برای همه خریداران و استفاده کنندگان از این کشمش است تا بتوانند برای اهداف مختلف از این محصول استفاده کنند.

این کشمش به عنوان کشمش پلویی مورد استفاده قرار می گیرد و بسیاری از کارخانه ها برای تولید محصولات غذایی از قبیل کلوچه های خوراکی و کیک از آن استفاده می‌کنند به همین جهت توزیع عمده این محصول می تواند نیاز بسیاری از صنایع غذایی و خوراکی را نیز تامین کند و طبیعتاً این کارخانه‌ها به مقدار بسیار زیادی از آنها در طول سال نیاز دارند و توزیع کشمش به صورت عمده قادر خواهد بود تا نیاز آنها را به خوبی با نرخ حداقلی تامین کند بنابراین خریداران می توانند از طریق این فروشنده نسبت به تهیه این محصول اقدام کنند.

توزیع کشمش پلویی سیاه به صورت بسته بندی و برای همه نقاط کشور انجام می‌شود و خریداران عمده می‌توانند در دورترین روستاها آن را برای خود سفارش دهند و در صورت سفارش عمده این محصول با وسیله نقلیه اختصاصی و بسته بندی ویژه و در کمال سلامت و اسرع وقت در اختیار آنها قرار می گیرد تا آنها نیز بتوانند از کیفیت خاص و ویژه این محصول برای استفاده یا تهیه محصولات غذایی مختلف خود استفاده کنند.

مرکز سفارش کشمش سیاه پلویی

در کشور مرکز سفارش کشمش سیاه پلویی وجود دارد که به عنوان مرکز ارائه کننده این کشمش خدمات فروش آن را انجام می‌دهد و کسانی که به این محصول به صورت عمده نیاز دارند می‌توانند از طریق مرکز نیاز خود را به خوبی و با حداقل قیمت ممکن تامین نمایند.

این مرکز آماده ارائه خدمات فروش این محصول و اخذ سفارشات مشتریان است و خریداران می‌توانند در هر تناژی برای خود خرید کشمش را انجام دهند؛ مرکز سفارش یاد شده هیچ شعبه‌ای در کشور ندارد بلکه سفارشات را مستقیماً از مشتریان اخذ می‌کند و به این ترتیب است که این مرکز موفق می‌شود با حداقل قیمت ممکن و بدون دخالت هر واسطه کشمش سیاه مذکور را به دست مشتریان آن برساند بنابراین تماس مستقیم با مرکز مشتریان کمک می کند تا بتوانند راحت تر و ارزان تر از هر جای دیگر به این محصول دسترسی داشته باشند و به این ترتیب بهترین آن را برای آدرس مورد نظر خود را درخواست دهند.

این کشمش بیدانه سایه خشک بر اساس نیاز مشتریان از بسته بندی های مختلف استفاده می کند و چون این مسئله برای صادرکنندگان اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد بنابراین مرکز می تواند نوع بسته بندی و حجم آن را از مشتریان اخذ کند و سفارش آنها را در این مورد بپذیرد و به این ترتیب بر اساس درخواست آنها نسبت به آماده سازی محصول و ارسال آن برای مشتریان اقدام کند.

فروشنده کشمش سیاه پلویی

فروشنده کشمش سیاه پلویی کشمش سیاه پلویی از کشمش های درجه یک کشور است که از انگور سیاه به دست می‌آید و شکل آن برخلاف کشمش سبز کشیده نمی باشد؛ فروشنده این کشمش باکیفیت آن را برای استفاده در پلو در اختیار مشتریان این محصول قرار می‌دهد و مراکز ارائه انواع خشکبار و صادر کنندگان می توانند از طریق این فروشنده نیاز خود را به بهترین کشمش تامین کنند.

این فروشنده نیازهای مشتریان را از سراسر کشور ثبت می‌کند و در بسته‌بندی مناسب و ویژه و در اسرع وقت به آدرس خریداران می‌فرستد؛ فروشنده بهترین کیفیت ممکن را در اختیار دارد و کشمش موجود از هر نظر پاکسازی شده است تا کاملاً سالم و عاری از هر نوع آلودگی باشد همچنین دانه های شکسته از آن خارج شده است و کنترل کیفی و بسته‌بندی آن با نهایت دقت انجام شده و به این ترتیب این فروشنده با اطمینان کامل محصول را می‌تواند در اختیار مشتریان قرار دهد و این اطمینان را به آنها بدهد که محصول آنها از هر حیث فاقد هر نوع عیب و ایرادی است و می‌تواند به راحتی برای بازارهای خارج کشور نیز بدون تغییر در بسته‌بندی صادر شود.

این محصول می تواند یک منبع درآمد بسیار مناسب برای صادرکنندگان و کسانی باشد که در زمینه فروش انواع میوه های خشکباری به بازار فروش کشمش در کشورهای دیگر فعالیت دارند بنابراین کسانی که به صادرات این گونه محصولات به این کشور اشتغال دارند می تواند مستقیماً با این فروشنده تماس بگیرند و سفارش کشمش سیاه مذکور را اعلام کنند تا برای آنها ارسال گردد و بتوانند از آن نهایت استفاده را ببرند.

1

  1. سلام وقت بخیر
    کیفیت کشمش ها متوسط به نسبت قیمت بد نبود . قابل استفاده بود ولی به خوشمزگی که میخواستم نبود

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما