صادر کننده کشمش سبز بسته بندی

کشور ایران در زمینه تولید و عرضه انواع میوه های خشک و خشکبار ، همچون انواع کشمش سبز بسته بندی، آن هم با بهترین و بالاترین کیفیت فعالیت فوق العاده چشمگیری دارد. یکی از کشمش هایی که در زمینه تولید آجیل، از آن استفاده زیادی میکنند ؛کشمش سبز می باشد.در ایران بسیاری از کارخانه های تولید و عرضه این محصول، کشمش سبز اعلاء را با بسته های مختلف از نظر وزنی، همچون کشمش اعلا 1 کیلویی ، به بازار عرضه میکنند.

صادر کننده کشمش سبز بسته بندی

کشمش پلویی سرشار از فیبر میباشد

کشمش پلویی سرشار از فیبر میباشد اگر بتوانیم در طول ساعات اول روز و به صورت مداوم و متعادل کشمش سبز میل کنیم بدن ما می تواند به شدت خواص آن را به طور کامل به خود جذب کند.فواید خوردن کشمش در صبح بسیار زیاد وموثر است. در این قسمت ۶ دلیل مهم خوردن کشمش در صبح را به طور کلی و مختصر بررسی خواهیم کرد.

۱. کاهش فشار خون بالا: کشمش سبزحاوی گلوکز است، و این ماده فشار خون را کاهش میدهد و از قلب محافظت میکند.

۲.کشمش سبز دشمن کم‌خونی :کشمش حاوی مقدار زیادی آهن است .که برای درمان کم خونی بسیار موثر واقع شده است.

۳.تصفیه گر خوبی است :استفاده از کشمش می تواند کمک خوبی به ارگانیسم های بدن ، که وظیفه تصفیه بدن را برعهده دارند، باشد‌.

۴.رفع یبوست:فیبر موجود در کشمش باعث رفع یبوست میگردد.

۵.تقویت استخوان ها : کشمش حاوی مقادیر زیادی کلسیم می باشد. از این رو کشمش برای تشکیل استخوان مناسب و حیاتی می باشد.

۶.جلوگیری از بروز سرطان:کشمش دارای مقادیر زیادی از از ترکیب های آنتی اکسیدان در خون می باشد. این آنتی اکسیدان ها رادیکال های آزاد که در اطراف بدن شناور هستند را تمیز می کنند. همانطور که میدانید رادیکال های آزاد، یکی از عوامل اولیه ای هستند که منجر به رشد غیر طبیعی سلول های سرطانی می گردد.

رفع فشار خون بالا با استفاده از کشمش

کشمش طلایی منبع غنی از انرژی، ویتامین‏ها، مواد معدنی و الکترولیت‏ها می باشد. ۱۰۰ گرم کشمش حاوی ۲۴۹ کالری انرژی می باشد و برای افرادی چون ورزشکاران که نیاز به انرژی بیشتری دارند بسیار مفید می باشد.میزان فیبر موجود در کشمش نسبت به میوه انگوربسیار بالاست، از این رو می‏توان از آن به عنوان یک ملین طبیعی برای یبوست و سایر موارد استفاده کرد. کشمش سبز به عنوان یک میان وعده غذایی بسیار با ارزش و مقوی شناخته میشود.

این میان وعده دارای اثرات مثبت و فوق العاده ای بر سلامت انسانها در تمام رنج سنی می باشد. خواص کشمش سبز می‏تواند به درمان کم خونی، پیشگیری از سرطان، بهبود فرآیند هضم مواد غذایی، جلوگیری از ریزش مو، درمان بیماری‏ و التهاب های پوستی، درمان مشکلات مفاصلی، تنظیم سطح ph بدن ، کاهش دمای بدن و جلو گیری از تب و تشنج ، بهبود سلامت بینایی، بهبود میزان انرژی افراد به خصوص ورزشکاران ، تقویت سلامت دندان‏ها و درمان بی‏خوابی کمک زیادی کند.

کشمش سبز تازه یکی از بهترین تولیدات منطقه کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی است.این محصول را می توانید در همین مراکز به صورت کیلویی و با بهترین نرخ خریداری نمایید.قیمت کشمش اعلاء سبز که در سایت های معتبر فعال در زمینه تولید و عرضه کشمش استعلام شده است، فقط ۴۸ ساعت اعتبار دارد.پس هنگام خرید دقت و توجه لازم را داشته باشید.لازم به ذکر است برای اینکه کشمش ها برای مصرف در بازار های مختلف در سراسر جهان آماده شوند، وارد بازار کشمش کاشمر میشوند .در این بازار کشمش ها از کشاورزان خریداری میشود در کارخانه پاکسازی و بسته بندی میگردد.و سپس در داخل یا خارج کشور به فروش می رسند

راهنمای خرید کشمش سیاه پلویی

راهنمای خرید کشمش سیاه پلویی مرجع پخش کشمش از انواع مختلف انگورهای رسیده ساخته می شود. روش تولید کشمش سبز آفتابی به این صورت است که ابتدا انگورهای رسیده را انتخاب و سپس آنها را مستقیما زیر نور آفتاب قرار می دهیم تا خشک شوند. پس از خشک شدن، رنگ این کشمش قهوه ای خواهد شد. شما عزیزان که به دنبال کشمش خوشمزه و باکیفیت هستید، راه آن سفارش کشمش سبز آفتابی 1کیلویی می باشد.

کشمش، نوعی میوه خشک و بسیار مغذی با انواع گوناگون و رنگ های متنوع می باشد. کشمش ها دارای خواص بیشماری هستند. به طور کلی انواع انگور ها پس از خشک شدن نه تنها خواص درمانی خود را از دست نمی دهند، بلکه میزان اثربخشی آنها بیشتر نیز می شود. انواع متنوع کشمش کاربردها و مزیت های فراوانی دارند. در ادامه به معرفی برخی از انواع کشمش و کاربردهای آنها می پردازیم.

یکی از انواع این میوه خشک، کشمش قلمی میباشد. این کشمش بدون دانه است. برای تهیه کشمش قلمی، ابتدا آن را آغشه به مقداری روغن، به نام روغن تیزآب می کنیم. سپس برای خشک کردن آن، از دود گوگرد کمک میگیریم.

البته ترکیبات دود گوگرد برای سلامت انسان ضرر دارد. لازم به ذکر است این کشمش دارای خواص بیشماری نیز می باشد. برای مثال در درمان برخی سرطان ها مانند سرطان روده مفید است. همچنین برای کسانی که ریزش مو دارند، استفاده از این کشمش توصیه میشود. نوع دیگری از کشمش، کشمش سایه خشک است. همانطور که از نامش پیداست، این کشمش را در سایه خشک می کنند.

به این صورت که نوعی انگور به نام انگور عسگری را که دارای دانه های نسبتا درشت و سبز رنگ می باشد را در سایه قرار می دهیم تا خشک شود. پس از خشک شدن مشاهده می شود که رنگ آن همچنان سبز می ماند. این نوع از کشمش بسیار مغذی و دارای ارزش غذایی بسیار بالایی است. یکی دیگر از انواع کشمش، مویز نام دارد. برای تولید این نوع کشمش ابتدا انگور هایی با ویژگی های خاص را انتخاب می کنیم.

این انگورها باید دارای دانه های بسیار درشت با رنگ سیاه باشند که بسیار شیرین هستند. این نوع انگور دارای قند بسیار بالایی نیز می باشد. انگور هایی با رنگ مشکی که به اصطلاح انگور مجلسی نام دارند، نسبت به انگور هایی با رنگ سبز بسیار مفید تر هستند.

نوع دیگری از این میوه خشک، کشمش آفتاب خشک است. برای تولید این نوع کشمش، ابتدا انگورهای بدون هسته را انتخاب می کنیم. سپس آن ها را زیر نور خورشید قرار می دهیم و منتظر می مانیم تا با استفاده از نور خورشید خشک شوند. پس از خشک شدن، شاهد رنگ قهوه ای و کیفیت بینظیر آنها خواهیم بود. این نوع کشمش باکیفیت برای استفاده در انواع پلو مناسب می باشد.

شفاف سازی پوست صورت با مصرف کشمش

سفارش خرید کشمش بصورت کاملا ارگانیک تولید می شود. در این نوع کشمش، از هیچگونه مواد شیمیایی و افزودنی ها استفاده نمی شود. به علت ارگانیک بودن این محصول، از کیفیت بالاتری نسبت به دیگر کشمش ها برخوردار است. در خرید این نوع نوع کشمش، توجه داشته باشید که پس از خشک شدن نیز، باید حالت گوشتی داشته باشند. در غیر این صورت کشمش های مورد نظر از کیفیت پایینی برخوردار هستند.

این کشمش، به کشمش پلویی نیز معروف است و معمولا از انگور های بدون هسته تهیه می شود. کشمش سبز آفتابی علاوه بر استفاده از آن در انواع پلو، در دسرها و شیرینی ها، انواع سالاد و… نیز استفاده می شود. کیفیت کشمش آفتابی به نوع انگور انتخاب شده و همچنین طریقه خشک کردن آن نیز بستگی دارد.

شما عزیزان و خریداران محترم که علاقه مند و مایل به خرید کشمش آفتابی هستید می توانید با مراجعه به مراکز توزیع کشمش سبز آفتابی، این میوه خشک خوش طعم، سالم و باکیفیت را با مناسب ترین قیمت خریداری نمایید. مراکز توزیع کشمش سبز آفتابی این امکان را فراهم کرده اند تا با اطمینان کامل این نوع کشمش مغذی را تهیه کنید و با استفاده از آن در رژیم غذایی، سلامت خود و خانواده تان را تضمین کنید.

مرکز سفارش کشمش سبز بسته بندی

مرکز سفارش کشمش سبز بسته بندی محبوبیت کشمش پلویی ریز به عنوان یک خشکبار مفید و ارزان، و فراوانی تولید انگور کشمشی در مناطق مختلف ایران موجب افزایش تقاضای مصرف کنندگان در داخل کشور و رونق صادرات آن به سایر کشورها شده است و فروش بهترین کشمش سبز بسته بندی به صورت عمده و با قیمت مناسب از جمله اقدامات تولیدکننده‌ی این محصول در راستای تامین نیاز بازار داخلی و معرفی کشمش سبز درجه یک ایرانی به بازارهای جهانی، است.

همانطور که می دانید کشمش در نتیجه‌ی خشک شدن انگور به دست می‌آید. معمولا برای تهیه کشمش از انگورهای بی‌دانه و شیرین استفاده می‌کنند. بسته به اینکه انگور در سایه خشک شود یا آفتاب کشمش به دست آمده رنگ متفاوتی خواهد داشت. کشمش هایی که در سایه فرآیند خشک شدن را طی می‌کنند تبدیل به کشمش سبز می‌شوند. روش های سنتی تولید کشمش سبز بسیار زمانبر هستند به همین خاطر در کارگاه‌های بزرگ و صنعتی تولید کشمش، با روشهای نسبتا متفاوتی این محصول را تولید می‌کنند‌.

در ادامه به صورت مختصر مراحل تولید کشمش سبز صنعتی را بررسی خواهیم کرد. برای تهیه کشمش سبز معمولا از انگور عسگری استفاده می‌شود. انگورها بعد از ورود به کارخانه در مخازن خیسانده می‌شوند تا گرد وغبار آن گرفته شود و انگورهای بهم چسبیده از هم باز شوند، سپس به یک الک بزرگ منتقل می‌شوند و خارو خاشاک، سنگریزه و ناخالصی‌ها از انگورها جدا می‌شود.

در مرحله بعد وارد یک مخزن استوانه ای آهنی شده، به خوبی شست و شو داده می‌شوند بعد وارد دستگاه سانتریفیوژ می‌شوند که با چرخش خود آب اضافی انگورها را می‌گیرد. در ادامه انگورها به دستگاههایی منتقل می‌شوند که کار دم گیری را انجام می‌دهد. بعد از دم گیری دانه های انگور وارد اتاقک گوگرد زنی می‌شوند . سپس از انجا به گرمخانه منتقل شده و تا حد زیادی رطوبت خود را از دست می‌دهند.

برخی تولید کننده ها ممکن است‌ برای تسریع در جریان خشک شدن و حفظ خواص کشمش در این مرحله آن را وارد محلول تیزآب (کربنات سدیم) که یک اسید خوراکی است کنند. بعد از اینکه دانه های کشمش تا حد استاندارد خشک شدند. وارد سرد خانه می‌شوند تا خنک شوند. در این مرحله روغن خوراکی بر روی آنها پاشیده می‌شود و از آنجا روی نواری قرار می‌گیرند که کشمش ها توسط نیروی انسانی بر اساس اندازه و کیفیت جدا سازی می‌شوند و در نهایت آخرین مرحله بسته بندی کشمش ها و آماده سازی برای فروش می‌باشد.

توزیع مستقیم کشمش سبز بسته بندی

یکی از اصول مهم در رژیم های لاغری توجه به مصرف میان وعده های مغذی است. زیرا میان وعده ها مانع از احساس گرسنگی کاذب شده و جلوی پرخوری را می‌گیرند. به نظر می‌رسد کشمش می‌تواند به عنوان یک میان وعده‌ی بسیار مقوی در برنامه‌ی غذایی افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند، قرار بگیرد.

کشمش فله با وجود مقدار فراوان قندهای طبیعی و کربوهیدرات کالری زیادی ندارد، در عین حال به خاطر داشتن فیبر هم بر عملکرد دستگاه گوارش اثر می‌گذارد و هم مانع از یبوست می‌شود و به این ترتیب مانع از چاقی مرضی می‌شود. البته نباید از این نکته غافل شد که کشمش در کنار یک سری عوامل دیگر مثل رزیم غذایی سالم و کم کالری و فعالیت بدنی مناسب می‌تواند شما را به وزن دلخواهتان برساند و نباید آن را جایگزین گروه های اصلی غذایی نمود.

برای خرید کشمش سبز بسته بندی بهتر است آن را از مراکز معتبر تهیه کنید تا از سلامت و بهداشت آن اطمینان حاصل کنید. در این مراکز کشمش های با کیفیت در بسته بندی های مختلفی عرضه می‌شوند. و چون فروش به صورت عمده و مستقیم صورت می‌گیرد برای خریدار صرفه اقتصادی بیشتری به دنبال دارد. قیمت کشمش بسته بندی، به عوامل مختلفی از جمله: نوع انگور استفاده شده برای کشمش، کیفیت ،سایز و وزن بسته های انگور بستگی دارد. کارشناسان فروش این مجموعه آماده‌ی ارائه‌ی جزئیات بیشتر در این مورد به مشتریان می‌باشند.

قیمت خرید کشمش سبز بسته بندی

قیمت خرید کشمش سبز بسته بندی امروزه به منظور خرید کشمش تیزابی بدون هسته باید نکات بسیار مهمی را مورد توجه قرار دارد که از مهمترین این نکات می توان به: تازه و اصل بودن کشمش، استفاده از روش های طبیعی و عدم استفاده از انواع مواد شیمیایی در فرایند تولید، بهداشتی و تمیز بودن آن، ماندگاری بالا، برند و مارک، بسته بندی بهداشتی و شیک، نوع متریال استفاده شده برای بسته بندی، مناسب بودن قیمت و غیره اشاره کرد.

قیمت کشمش درجه یک سبز صادراتی با توجه به تورم و نوسانات و همچنین میزان کیفیت و تازه بودن این محصول پس از طی فرایندهای مختلف تولید این محصول توسط افراد فعال در این حوزه مشخص می شود. از دیگر نکات مهمی که در زمان خریداری این محصول، آگاهی از روش های صحیح به منظور نگهداری برای افزایش ماندگاری این محصول می باشد.

این فروشنده ها توانسته اند با افزایش فعالیت های خود، علاوه بر فروش حضوری به صورت آنلاین و غیر حضوری نیز اقدام به فروش این محصول نمایند. برخی از این افراد در سایت اینترنتی ما که دارای شعبه های رسمی و معتبر در اکثر مناطق کشور ایران است، به فعالیت می پردازند و علاوه بر عرضه یک محصول عالی، خدمات ویژه ای را نیز به مراجعین و متقاضیان خود ارائه می نمایند. البته امروزه بسیاری از این افراد برای جذب مشتری بیشتر و افزایش فروش خود اغلب از دو روش مستقیم و عمده برای فروش این محصول استفاده می نمایند.

1

  1. سلام وقت بخیر
    بسته بندی کشمش ها بسیار خوب بود حتی بعنوان سوغاتی هم میشه استفاده کرد ممنون از سلیقه خوبتون

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما