صادرات انواع کشمش بیدانه تیزابی

کشور ما به عنوان یکی از بزرگترین تولید کننده کشمش بیدانه تیزابی فعالیت می‌ کند و همه روزه توانسته کشمش درجه یک را با کیفیت فوق العاده تهیه کند و متقاضیان بسیاری زیادی را از سراسر دنیا به خود اختصاص دهد. صادرات کشمش بیدانه به کشور های مختلف موجب به دست آمدن ارز زیادی برای کشور شده و همچنین توانسته تاثیری بسیاری روی اقتصاد کشور داشته باشد.

صادرات انواع کشمش بیدانه تیزابی

موارد استفاده از کشمش تیزابی

موارد استفاده از کشمش تیزابی کشمش تیزابی یکی از محصولاتی است که در کشور ما با کیفیت بسیار بالا تهیه و تولید می‌ شود. این کشمش معمولاً به دو دسته تقسیم می شوند شامل کشمش دانه دار و کشمش بی دانه است که در رنگ‌ های مختلفی وجود دارند که معروفترین آنها کشمش زرد و کشمش سبز می باشد که طعم بسیار دلچسبی دارند.

در گذشته برای خشک کردن انگور معمولا از آفتاب استفاده می شد که به آن روش سنتی گفته می‌ شود و در این روش مدت زمان زیادی طول می‌ کشد تا انگور را تبدیل به کشمش شوند بنابراین روش جدیدتری به وجود آمد که به آن کشمش تیزابب گفته می‌ شود که در این روش استفاده از تیزاب باعث می شود که در مدت زمان کوتاهی انگور تبدیل به کشمش شود و خشک شود

این کشمشی که به روش تیزاب خشک می‌ شود کیفیت بالاتری دارد نرم و لطیف است و برای موارد مختلف استفاده می‌ شود که می‌ توانیم کشمش پلویی اشاره کنیم و همچنین کشمشی که در کنار آجیل قرار می‌ گیرد. از این محصول در تهیه انواع کیک و شیرینی استفاده می‌ شود و می‌ تواند یکی از مهم ترین تنقلات و میان وعده هایی که در رژیم غذایی کودکان قرار می‌ گیرد باشد.

شناخت انواع کشمش آفتابی درجه یک

شناخت انواع کشمش آفتابی درجه یک کشمش آفتاب خشک شده که به آن کشمش پلویی هم گفته می‌ شود کیفیت و مرغوبیت و طعم فوق العاده ای دارد رنگ آن معمولاً سرخ است و بدون دانه می باشد تهیه یک عدس پلو بدون استفاده از کشمش پلویی درجه یک امکان پذیر نیست.

در این روش برای تهیه کشمش آفتابی ابتدا انگورها را از درختان می چینند و سپس با استفاده از روش‌ های بهداشتی آنها را شستشو می دهند و ضد عفونی می کنند سپس آنها را زیر آفتاب پهن می‌ کنند و گذشت مدتی انگورها را برمی گرداند تا نور آفتاب و تمام قسمتهای انگورها بتابد و موجب خشک شدن آب اضافی آن گردد بعد از این که کشمش ها کاملاً خشک شدند آنها را از شاخه جدا کرده و پاک می‌ کنند سپس مجددا شست و شو می دهند تا گرد و غباری که در این مدت بر روی آن قرار گرفته به خوبی پاک شود به بعد از خشک شدن آب آنها در بسته بندی های مختلف قرار می‌ دهند و به فروش می‌ رساند.

هر چقدر که این کشمکش‌ های پلویی لطیف و شیرین و آبدار و درشت باشد کیفیت بالایی دارد و هر چقدر که چروک و خشک و تیره باشند کیفیت مطلوبی ندارد. به طور کلی تمامی انگورها بازار به روش آفتاب خشک می شوند و تبدیل به کشمش و کیفیت های آن ها و مدت زمان خشک شدنشان متفاوت است.

تامین کنندگان کشمش بیدانه تیزابی

تامین کنندگان کشمش بیدانه تیزابی این شرکت به عنوان بزرگترین تامین کننده کشمش بیدانه تیزابی فعالیت می کرد و توانست با استفاده از روش‌ های نوین و بهداشتی بهترین و با کیفیت ترین کشمش را با روش تیزابی تهیه کند که علاوه بر حفظ مواد مغذی انگور موجب تامین نیاز مصرف کنندگان گشته است بنابراین در بسته بتدی های مختلفی عرضه می گردد.

این کشمکش‌ ها کاملاً بی دانه هستند و برای مصارف مختلفی کاربرد دارد و متقاضی زیادی را به خود اختصاص دهند بنابراین این کشمش ارزان در بسته بندی های مختلفی عرضه می‌ شود. انواع کشمش بیدانه متناسب با کیفیت تازه بودن اندازه داشتن دانه قیمت گذاری می شود و هر یک در موارد مختلفی استفاده می شوند و طعم و مزه متفاوتی دارند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما