سفارش خرید کشمش پلویی تیزابی

انگور خشک کرده را کشمش می گویند که در انواع رنگ ها، طعم ها و شکل های گوناگون در بازار عرضه می گردد. انواع مختلف کشمش در بازار وجود دارد که عبارت اند از کشمش سبز، کشمش آفتابی ، کشمش پلویی، کشمش سلطانی و …. توزیع کشمش پلویی تیزابی بسته بندی در داخل کشور به صورت های مختلف انجام می گیرد شما می توانید این محصول را از کارنخانجات و نمایندگی های مجاز در سرتا سر ایران سفارش دهید

سفارش خرید کشمش پلویی تیزابی

اطلاعاتی درباره انواع کشمش پلویی

اطلاعاتی درباره انواع کشمش پلویی کشمش پلویی میوه ای کوچک، بسیار خوش طعم و شیرین می باشد که بافت نرم و بسیار شیرینی دارد. کشمش پلویی که از بهترین انواع کشمش در بازار می باشد که هرساله سهم بسزایی در بازار های داخلی و صادرات به خارج از کشور را به خود اختصاص داده است.

همانگونه که می دانیم کشمش دارای خواص زیادی برای کودکان و بزرگسالان داردکشمش سرشار از قند می باشد و به مقدار کمی برای کودکان توصیه می گردد ،در ادامه لازم است به برخی از خواص کشمش اشاره نماییم:

  • به بهبود حاظه کمک میکند.
  • باعث هضم غذا می شود.
  • برای رشد جسمی و ذهنی کودک بسیار کمک می کند.
  • در مبارزه با عفونت ها بسیار کمک کننده است و در هنگام تب کودکان توصیه می شود.
  • دارای انرژی زیادی است.

برای تولید کشمش پلویی روش های زیادی وجود دارد و با انواع مختلف انگور می توانیم کشمش پلویی تهیه نماییم که معمولا بیشتر از کشمش بدون دانه استفاده می گردد.

در ابتدا باید انگورها را با آب ولرم و انواع شوینده میشوریم و میگذاریم آب اضافی آن ها خارج گردد کشمش تیزابی به کشمشی می گویند که در فرایند خشک کردن آن ها از تیزاب استفاده گردد استفاده از تیزاب در انواع مختلف کشمش سبب می گردد که فرایند خشک کردن سریع تر انحام بگیرد و همچنین انگور ها در حین خشک شدن تغیر رنگ و شکل ندهند و زیبا خشک شوند همچنین استفاده ی دیگری که تیز اب دارد این است که ماندگاری محصول را افزایش می دهد.

انواع کشمش پلویی عبارت اند از کشمش زرد آفتاب خشک، کشمش پلویی تیزابی و کشمش سبز و قهوه ای که فرایند خشک کردن و نوع انگور هر یک با دیگری متفاوت است.

نوع متریال بکار رفته کشمش پلویی

نوع متریال بکار رفته کشمش پلویی نوع متریال بکار رفته در انواع مختلف کشمش پلویی با یکدیگر متفاوت است به گونه ای که هرکدام از کشمش ها را به شکل منحصر به فرد خود تهیه می کنند که به برخی از آن ها به اختصار می پردازیم:

همانگونه که در قسمت قبل اشاره نمودیم کشمش تیزابی در فرایند تولید ان از تیزاب استفاده می گردد تا فرایند خشک شدن را سریع نمایند، و یا کشمش قرنز که کشمش ها را در داخل کوره هایی خشک کرده و سپس دم آن ها را میگیرند.روش دیگر خشک کردن در افتاب می باشد که برای مناطق گرمسیر مناسب است و ۱۵ولی ۲۰ روز به طول می انجامد و در این حالت رنگ کشمش ها قهوه ای است. و نوع دیگری وجود دارد که در بخور گوگرد قرار می دهند که کشمش طلایی نام دارد.

مراکز فروش کشمش پلویی تیزابی

مراکز فروش کشمش پلویی تیزابی بسته بندی کشمش پلویی در رنگ های مختلف و در بسته بندی های متنوع به دست مصرف کننده می رسد همانگونه که قبلا اشاره نمودیم کشور ایران رتبه ی خوبی در زمینه ی صادرات انواع کشمش به خود اختصاص داده است.

کشمش پلویی را می توان مانند هر خشکبار دیگر به صورت بسته بندی شده در بازار یافت.خرید کشمش بسته بندی شده مزایای زیادی دارد که مواردی از آن در زیر اشاره می کنیم: کشمش پلویی بسته بندی شده تمیز تر می ماند و دارای تاریخ تولید و انقضا می باشد و مصرف کننده می تواند باخیال راحت اقدام به خرید نماید.

عرضه کشمش در شهرها و بازارهای مختلفی صورت می گیرد و عرضه کننده سعی دارد جهت خرید و فروش کشمش بسته بندی شده از مراکز کلی و عمده خریداری و عرضه نماید زیرا در این فروشگاهها کشمش پلویی تیز ابی بدون واسطه و با قیمتی مناسب به دست مصرف کننده می رسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما