خرید کشمش پلویی عمده

در میان محصولات خشکباری صادراتی از کشور ما کشمش و به ویژه کشمش پلویی یکی از مهمترین ها محسوب می شود که از نظر ارزآوری و حجم صادرات نسبت به بسیاری از محصولات کشاورزی دیگر برتری دارد؛ این کشمش به صورت عمده در داخل توسط خریداران این محصول قابل تهیه و سفارش است و کسانی که مایل به خرید این کشمش پلویی عمده به صورت بسته بندی صادراتی هستند می توانند مستقیما با فروشنده ارتباط برقرار کنند و اطلاعات بیشتری را در مورد این کشمش و نحوه استفاده از آن به دست آورند.

خرید کشمش پلویی عمده

پیشگیری از آلزایمر با مصرف کشمش پلویی

پیشگیری از آلزایمر با مصرف کشمش پلویی جمعیت سالمندان به دلیل پیشرفت در امکانات بهداشتی و درمانی در حال افزایش است و افزایش سن باعث کاهش عملکرد مغز می شود که می تواند منجر به زوال عقل شود و حداقل 4 حوزه فعالیت شامل حافظه، مهارت های دیداری- فضایی، شخصیت و شناخت تحت تأثیر افزایش سن قرار می گیرد.

افزایش سن باعث تغییرات متعدد پاتولوژیک در سیستم عصبی می شود که عبارتند از: انحطاط برخی از سلول های عصبی، تشکیل گره های عصبی فیبری و کاهش رشته های عصبی؛ علاوه بر این تخریب سیناپسی و انحطاط سلول های ناحیه هیپوکامپ از دیگر تغییرات هیستوپاتولوژیکی ناشی از افزایش سن است و بدیهی است که التهاب عوامل ژنتیکی و استرس اکسیداتیو روند پیری را افزایش می دهند.

نقص حافظه در کارهای شناختی از جمله کاهش یادگیری فضایی و نقص در عملکردهای حرکتی مانند از دست دادن تعادل، قدرت عضلانی و هماهنگی در انسان ها با افزایش سن بیشتر می شود و رژیم های غنی از فیبر (میوه ها و سبزیجات) می توانند از بیماری های مرتبط با سن جلوگیری کند و یکی از این محصولات کشمش پلویی است که پلی فنول های موجود در آن دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی هستند که نقش بسزایی در کاهش اختلالات حرکتی و شناختی مرتبط با سن دارند و فلاونوئیدها نیز نقش مشابهی دارند و در کشمش فراوانند و از نقص یادگیری و حافظه در دوران پیری جلوگیری می کنند.

کشمش در بسیاری از مناطق ایران حاوی ثروتمندترین ترکیبات فنلی هستند و کشمش به دلیل دارا بودن سطح فنولیک دارای تاثیرگذاری زیادی است؛ کشمش دارای سطوح بالایی از فلاونوئیدها و پلی فنول ها است که دارای خواص آنتی اکسیدانی هستند و نشان داده شده است که محتوای آنتی اکسیدانی و فنولیک کشمش پتانسیل سلامتی انسان را افزایش داده است.

در میان انواع میوه خشک، کشمش دارای بالاترین غلظت کل فنولیک و فعالیت آنتی اکسیدانی است و میزان آنتی اکسیدان ها از جمله پلی فنول ها ، اسیدهای فنولیک و تانن در کشمش به دلیل میزان قند و مواد معدنی مفید مانند پتاسیم ، کلسیم و آهن در کشمش بیشتر از آب آن است و تجزیه و تحلیل کروماتوگرافی کشمش سطوح قابل توجهی از انواع محتویات فنلی و فعالیت آنتی اکسیدانی را در آن نشان می دهد.

اثرات کشمش یا انگور خشک شده بر روی سلامتی تان حدودی ثابت شده است و اثر محافظتی کشمش در برابر اختلال حافظه فضایی و استرس اکسیداتیو در آزمایش های مختلف ثابت شده است و هنوز هم تحقیقات بیشتر در این زمینه وجود دارد.

کشمش دارای خواص ضد باکتریایی است

کشمش به عنوان میوه خشک شده انگور حاوی چندین ترکیب شیمیایی است که می تواند در مبارزه با باکتری های دهان بسیار موثر باشد و مطالعات آزمایشگاهی نشان داده است که کشمش بر رشد استرپتوکوکوس موتانس که باکتری اصلی عامل پوسیدگی دندان است تاثیر می گذارد و تکثیر آن را کند می کند.

چند ترکیب خاص ارگانیک در کشمش به مقدار زیادی وجود دارند که از تکثیر باکتری های مضر در دستگاه گوارش جلوگیری می کنند؛ علاوه بر این اسید اولئیک مانع چسبیدن استرپتوکوکوس موتانس به مینای دندان می شود.

کشمش علاوه بر غذای میان وعده سنتی و محبوب حاوی پلی فنول ها، آنتی اکسیدان ها، فلاونوئیدها و آهن است که ممکن است برای سلامت کلی انسان مفید باشد و شیرینی کشمش عمدتا توسط گلوکز و فروکتوز تأمین می شود اما ساکاروز ندارد و به خوبی ثابت شده است که ساکارز، قند اصلی رژیم غذایی به عنوان بستری برای سنتز گلوکان های چسبنده در پلاک دندان انسان در ارتباط با پوسیدگی دندان و بیماری لثه عمل می کند بنابراین کشمش نمی تواند بستر مناسبی برای رشد باکتری هایی باشد که از ساکارز تغذیه می کنند.

معیارهای انتخاب کشمش پلویی ریز

معیارهای انتخاب کشمش پلویی ریز

کشمش پلویی ریز یکی از انواع این محصول است که برخلاف نوع درشت آن از اندازه ریزتری برخوردار است و به همین جهت دارای موارد مصرف مشخص تری می باشد؛ این کشمش از نظر کیفیت و طعم و مزه و حتی رنگ هیچ شباهتی با کشمش پلویی درشت ندارد منتها بعد از سورتینگ و کنترل کیفیت از نوع درشت آن جدا شده است و می‌تواند برای مصارف مشخص باشد.

این کشمش با قیمت ارزان‌تر ارائه می شود و یکی از معیارهایی که در انتخاب این کشمش باید مورد توجه قرار بگیرد اندازه آن است که از نظر طول و قطر نباید تفاوت فاحشی با یکدیگر داشته باشند و بدون شک این کشمش قیمت ارزان تری نسبت به انواع درشت آن دارد.

این کشمش از نظر بازار فروش دست کمی از نوع درشت آن نخواهد داشت بنابراین توجه به یکنواختی و یکدستی کشمش فوق العاده اهمیت دارد و نکته بعدی که در انتخاب این کشمش می تواند به عنوان معیار قرار بگیرد سالم بودن کشمش است به طوری که تعداد دانه شکسته در آن کمترین مقدار ممکن باشد همچنین علامت سوراخ شدگی در این کشمش وجود نداشته باشد و تا حد امکان تازه باشد که این مساله را می توان از ظاهر کشمش به آسانی تشخیص داد و با بو کردن این محصول شیرینی ملایم آن را احساس کرد.

درمان نقرس با مصرف کشمش

نقرس یک شکل معمول و پیچیده از آرتریت است که می تواند هر کسی را تحت تاثیر قرار دهد؛ این بیماری با حملات ناگهانی شدید درد، تورم، قرمزی و حساسیت در یک یا چند مفاصل، بیشتر در انگشت شست پا مشخص می شود؛ حمله نقرس می تواند ناگهان اتفاق بیفتد و اغلب شما را در نیمه های شب با این احساس که انگشت شست پای شما در آتش است بیدار می کند و مفصل آسیب دیده داغ، متورم و آن قدر حساس است که حتی وزن ملحفه روی آن ممکن است غیرقابل تحمل به نظر برسد.

جوش نقرس به طور ناگهانی شروع می شود و می تواند روزها یا هفته ها ادامه یابد و دوره ظهور آن بسیار طولانی خواهد بود طوری که ممکن است هفته ها، ماه ها یا سال ها طول بکشد و بدون علائم به صورت یک جرقه ایجاد می شود؛ نقرس معمولاً در یک زمان فقط در یک مفصل رخ می دهد و اغلب در انگشت شست پا دیده می شود و همراه با انگشت شست، مفاصلی که معمولاً تحت تاثیر قرار می گیرند مفاصل انگشتان پا، مچ پا و زانو هستند.

هیچ درمانی برای بیماری نقرس وجود ندارد ، اما شما می توانید به طور موثر این بیماری را با داروها و استراتژی های خود مدیریتی درمان و مدیریت کنید اما به غیر از روش های یاد شده استفاده از کشمش می تواند تا اندازه ای در درمان این بیماری یا کاستن از عوارض آن تاثیرگذار باشد مثلا این میوه خشک با افزایش ادرار می تواند از تجمع اسید اوریک که عامل اصلی ایجاد این بیماری است جلوگیری کند و به این ترتیب از شدت یافتن بیماری جلوگیری کند.

تامین کشمش پلویی عمده

تامین کشمش پلویی عمده مسئله‌ای که در زمینه تهیه و تامین کشمش پلویی عمده برای خریداران وجود دارد آشنایی با فروشندگان و تولیدکنندگان این محصول است تا بتوانند تامین این کشمش را نه تنها با قیمت مناسب بلکه با کیفیت عالی نیز انجام دهند به این معنی که خریداران بتوانند از طریق این عامل تامین نسبت به دستیابی به این محصول اقدام کنند.

تامین کشمش مذکور می تواند با قیمت های بسیار متفاوتی باشد به این معنی که قیمت محصول تابع عوامل بسیار متعددی است که صادرات آن به کشورهای دیگر و نرخ ارز از مهمترین این شاخص ها در این زمینه به شمار می‌روند بنابراین قبل از این که نسبت به تامین کشمش اقدام کنید باید از قیمت روز آن اطلاع داشته باشید و بر اساس این نرخ سفارش خود را اعلام نمایید.

برای تامین این کشمش خریداران عمده و صادر کنندگان می توانند قبل از تایید نهایی سفارش با فروشنده این محصول ارتباط برقرار کنند و اطلاعات مورد نیاز در مورد این محصول و قیمت روز آن را به دست آورند تا در نهایت بتوانند بهترین کشمش خشک را با نازلترین قیمت ممکن به دست آورند و از آن برای صادرات به کشورهای دیگر و تامین داخلی استفاده کنند.

تامین کشمش برای کارخانه‌های مواد غذایی نیز اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد چون این کارخانه‌ها از این کشمش خاص و ویژه برای تولید محصولات مختلف غذایی استفاده می کنند بنابراین دسترسی به یک منبع تامین و توزیع کشمش مناسب و همیشگی تاثیر فوق العاده مثبت می تواند داشته باشد و به آنها کمک کند تا بتوانند در هر زمان و مکان به این کشمش که ماده اولیه برای تولید محصولات آنها می باشد دسترسی داشته باشند و آن را در زمانی محدود به دست آورند.

بازار پخش کشمش پلویی عمده

کشمش پلویی عمده با بهترین کیفیت و سرعت در بازار پخش آن که توسط عامل توزیع کشمش ایجاد شده است در اختیار مشتریان این محصول قرار می‌گیرد و در این بازار پخش انواع مختلف کشمش انگوری طلایی و کشمش آفتاب خشک که از انواع مختلف کشمش پلویی فله هستند ارائه می‌شوند و خریداران می‌توانند از طریق این فروشنده و این بازار نسبت به دریافت سفارش کشمش خود اقدام کنند و به این ترتیب انواع کشمش بدون هسته را با قیمت مناسب به دست آورده و خریداران می توانند جهت سفارش کشمش از این بازار نیاز خود را بی واسطه به این فروشنده اعلام کنند و به این ترتیب آن‌را را به دست آورند.

بازار پخش این محصول می تواند بسیار گسترده باشد و محدود به منطقه جغرافیایی خاصی از کشور نیست بلکه فروشنده می تواند به روش های مختلف این محصول را به دست خریداران آن برساند و به این ترتیب این کشمش در دسترس همه فروشگاه های انواع خشکبار قرار گیرد و همچنین صادر کنندگان نیز می‌توانند در دورترین نقاط کشور نسبت به درخواست این محصول اقدام کنند و بر اساس نوع سفارشی که انجام داده اند محصول مورد نظر را در اسرع وقت در مکان دلخواه خود دریافت نمایند.

بازار پخش این محصول به اندازه ای گسترده است که زمینه استفاده از این محصول مرغوب و با کیفیت را برای همگان فراهم ساخته است به این معنی که کسانی که خواهان دستیابی به این کشمش هستند می توانند از طریق آن نسبت به تهیه محصول اقدام کنند و به این ترتیب بهترین این محصول را برای خود به دست آورند.

خریداران عمده و صادرکنندگان این محصول می‌توانند از طریق این بازار بهترین‌های این محصول را تامین و به این وسیله قادر خواهند بود با تهیه این کشمش و بسته‌بندی آن از فروش این محصول سود قابل توجهی در ارائه آن به بازار داخلی و خارجی کسب کنند.

مرکز سفارش کشمش پلویی عمده

مرکز سفارش کشمش پلویی عمده کشمش پلویی عمده از کشمش مرغوب ایرانی است که از درجه کیفیت بالایی برخوردار است و توسط مرکز سفارش این محصول به مشتریان ارائه می شود و کسانی که مایل به تهیه این کشمش هستند از طریق این مرکز می توانند نسبت به درخواست آن برای خود اقدام کنند و به این ترتیب بهترین این محصول را برای هر خود درخواست نمایند.

این مرکز سفارشات عمده خریداران را می‌تواند از طریق همین وب سایت اخذ کند و به این ترتیب امکان ثبت سفارش محصول را برای آنها فراهم آورده است به این معنی که آنها می‌توانند با مراجعه به این سایت همه اطلاعات لازم در مورد این کشمش و نحوه درخواست و سفارش آن را به دست آورند سپس با نهایی کردن سفارش خود نسبت به درخواست آن اقدام کنند تا به این ترتیب این مرکز بتواند سفارش آنها را پاسخ دهد و نیاز آنها را به یکی از بهترین انواع کشمش ایرانی در اسرع وقت تأمین نماید.

خریداران این کشمش از سراسر کشور می توانند به روش یاد شده با این مرکز ارتباط برقرار کنند و اطلاعات تکمیلی خود را در مورد این کشمش افزایش دهند سپس بر اساس حجمی که نیاز دارند درخواست خود را مستقیماً بی واسطه به مسئول فروش این مرکز اعلام کنند تا به این ترتیب این کشمش با حداقل قیمت ممکن در اختیار آنها قرار گیرد و آنها نیز بتوانند با این قیمت مناسب و راحت تر آن را هم در داخل و هم در خارج از کشور به مشتریان خود ارائه کنند و به این شکل بازاریابی این محصول برای آنها بسیار راحت تر و آسانتر خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما