تولید کننده کشمش پلویی طلایی فله

کشمش پلویی طلایی به صورت عمده و مستقیم از تولیدی کنندگان جهت بازار مصرف عرضه می شود . کشمش ها در بسته بندی های کارتنی قرار گرفته و به فروش می رسند. در کشور ما کشمش پلویی جهت مصرف در غذا و همراه با پلو بسیار پرطرفدار بوده و سالیانه چندین تن از این محصول تولید می شود. همچنین در بسته بندی های کوچک تری نیز عرضه می شوند .

تولید کننده کشمش پلویی طلایی فله

معرفی انواع مختلف کشمش پلویی

معرفی انواع مختلف کشمش پلویی کشمش‌ها دارای انواع مختلفی هستند و تنوع بسیار بالایی دارند. کشمش که در واقع همان انگور خشک‌شده است به شکل‌های مختلفی وجود دارد که کاربردهای متفاوتی دارد و برحسب ظاهر مختلف است.کشمش را به انواع زیر تقسیم‌بندی می‌کنیم.

  • کشمش قلمی و یا تیزابی که انگوری با رنگ زرد و یا دودی است.
  • کشمش آفتاب خشک که انگور بدون هسته است که این نوع کشمش را در زیر نور خورشید خشک می‌کنند و رنگ قهوه‌ای دارد.
  • نوع دیگری از کشمش کشمش سایه‌خشک است این نوع کشمش بعد از خشک شدن همان رنگ سبز را دارد و ارزش غذایی بسیار بالایی را دارد.
  • مویز کشمشی است که از انگورهای سیاه و یا قرمز که به انگورهای مجلسی هم معروف هستند و یا انگشت‌های شاهانه به دست می‌آید و نسبت به سایر کشمش‌ها دارای حبه‌های درشت‌تر است و بیشتر حالت گوشتی را دارد.

انواع مختلفی از کشمش‌ها را بیان کردیم که هر کسی بر حسب سلیقه و ذائقه خودش می‌تواند آن‌ها را استفاده کند. باید این‌موضوع را در نظر بگیرید که انواع کشش‌های ذکرشده کاربردهای بسیار زیادی دارند ولی کشمش تیزابی را به مقدار کمتری مصرف می‌کنند زیرا این نوع کشمش در شرایط تیزاب و همراه با گوگرد خشک شده‌است و بنابراین برای سلامتی انسان ضرر دارد. این نوع کشمش ظاهری براق و روغنی دارد ولی نمی‌توانیم بگوییم که ارزش غذایی بالایی دارد.

فواید کشمش پلویی از نظر طب سنتی

فواید کشمش پلویی از نظر طب سنتی کشمش به‌ عنوان یک نوع خوراکی بسیار مغذی است و دارای طبع گرمی است و مصرف آن باعث می‌شود که اعضای بدن همچون قلب و کبد توان بالایی در عملکرد خود داشته باشند و به بدن نیروی خاصی را می‌بخشد و برای افرادی که مزاج گرم را دارند می‌توانند بهتر خصوصیات خودش را نشان دهد و همواره در طب اسلامی به استفاده اعضا زیاد تأکید شده‌است.

خصوصیات مهم کشمش پلویی طلایی

خصوصیات مهم کشمش پلویی طلایی کشمش علاوه بر خوشمزه بودن خاصیت های بسیار زیادی دارد. کشمش را هم میتوان به تنهایی استفاده کرد و یا با چای و یا همراه با سایر آجیل ها میل کرد . این ماده منبع بسیار بزرگی از انرژی بوده و علاوه بر آن ، حاوی ویتامین های گوناگون و مواد معدنی مختلفی است و نیز الکترولیتی هایی را دارد که باعث شده است کشمش اهمیت تغذیه ای ویژه ای داشته باشد .

کشمش اثر بسیار بالایی بر کاهش فشار خون داشته و در حفظ سلامت قلب بسیار موثر است . مطالعات و بررسی ها نشان می دهد اگر به صورت روزانه کشمش مصرف سود و یا همراه با سایر آجیل ها میل شود ، در کاهش فشار خون بسیار مفید است .

کشمش را میتوان به راحتی در برنامه رژیم غذایی قرار داد زیرا هم به آسانی در دسترس است و هم ارزان قیمت بوده و از طرفی خوردن آن راحت است و جزء تنقلات خوشمزه محسوب می شود. کشمش پلویی نیز یکی از میوه های خشکبار محسوب می شود که خواص بسیار زیادی دارد . از جمله خواص کشمش پلویی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

حاوی قند فروکتوز بوده که به مرور انرژی را به بدن منتقل می کند . تاثیر خوبی بر کاهش استرس دارد فشار خون را کاهش می دهد پیشگیری از سرطان رفع خستگی و تقویت کننده اعصاب پیشگیری از پوکی استخوان کشمش پلویی اگر همراه با گوشت پخته شود ، موجب میشود چربی غذا کاهش یابد . همچنین سدیم غذا را کم کرده و در عوض آهن و فیبر را بالا میبرد .

کشمش پلویی منبع بسیار غنی از فیبر است. فیبر در جلوگیری از سرطان کولون موثر است همچنین به بدن کمک می کند تا از رشد غیر معمول سلول ها جلوگیری کند . روند بیماری را کاهش داده و مقدار قند خون را کنترل می کند . بسیاری از افراد هستند که از مشکل یبوست و بی نظمی معده رنج می برند . کشمش پلویی در درمان این نوع از بیماری ها بسیار کار آمد است .

برای درمان این بیماری ها می توانید کشمش پلویی را چند ساعت در آب خیس کرده و سپس میل کنید . در این صورت روند بهبود در بیماری خود را مشاهده می کنید . همچنین محققان دریافته اند که ورزشکاران در حین ورزش و یا قبل از آن ، حدود یک فنجان کشمش مصرف کنند ، زیرا با این کار میتوانند سلول های بدن را از آسیب حفظ کنند . و در نتیجه بازدهی کار آنها بالاتر می رود .

در رابطه با روش های نگهداری کشمش پلویی نکاتی وجود دارد که در اینجا آنها را بیان می کنیم. باید کشمش را در مکانی سرد و خشک نگهداری کنیم . نگهداری کشمش پلویی در مکان های مرطوب موجب کپک زدن آن ها می شود . اگر در یخچال خود فضای کافی برای نگهداری از آن ندارید ، می توانید در کابینت های تاریک قرار بدهید .

دقت کنید که در نزدیکی گاز و یا جایی که گرمایش می دهد نگهداری نکنید . اگر بتوانید کشمش را در دمای محیط نگهداری کنید تا ۶ ماه امکان مصرف آن وجود دارد و اگر در یخچال و در ظروف در بسته و غیر قابل نفوذ نگهداری شود حداکثر تا یکسال قابلیت حفظ شدن آن وجود دارد . بیشترین مشکلاتی که در رابطه با نگهداری کشمش های پلویی وجود دارد این است که حشرات در داخل آن وجود نداشته باشد ، پس در حین نگهداری دقت کنید که تخم حشرات و یا خود حشرات در آن وجود نداشته باشد .

عمده فروشی کشمش پلویی پاک کرده

عمده فروشی کشمش پلویی پاک کرده خرید کشمش طلایی فله و همچنین فروش کشمش پاک کرده در مراکزی انجام میگیرد که عمده ای از این محصولات را عرضه می کنند . بیشتر تولید کنندگان این محصول به صورت عمده و کارتنی آن را عرضه می کنند و اکثر خریداران آن صاحبان فروشگاه یا مغازه دارهایی هستند که به صورت خرده با مشتریان ابن محصول را تحویل می دهند .

تولید کشمش پلویی پاک کرده این محصول را کشاورزان به صورت انگور خریداری کرده و خود تولید می کنند و یا ممکن است خود کشاورزان آن را تولید کرده و به صورت فله ای به عمده فروش آن عرضه کنند ‌

1

  1. سلام وقت بخیر
    ممنون از کیفیت بالا کشمش های پلویی سایت شما .از خریدم خیلی راضی بودم هم کیفیت خوبی داشت هم قیمت مناسب پیشنهاد میکنم خرید کنید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما