بازار فروش کشمش سیاه پلویی تازه

کشمش سیاه از جمله میوه های خشک و مغذی میباشد که در تمام سال یافت می‌شود و غذایی پر چرب و کم انرژی است که مقدار سدیم آن بسیار کم می‌باشد به همین دلیل برای افرادی که رژیم داشته و باید سدیم کمتری مصرف نمایند بسیار مناسب است؛بنابراین بیشترین مصرف کشمش سیاه پلویی میان افرادی است که رژیم غذایی داشته و به سلامت و کیفیت خود اهمیت زیادی می‌دهند.

یکی دیگر از علل استقبال از مصرف کشمش سیاه پلویی تامین انرژی مورد نیاز بدن و کاهش اشتهای کاذب است؛از فواید دیگر این ماده مغذی درمان سرفه و التهاب تنفسی است زیرا دارای ترکیبات ضد میکروبی می‌باشد.

کشمش سیاه پلویی جای خود را در میان سفره خانواده های ایرانی باز کرده و سوغات شهر های مذهبی همچون مشهد و قم است؛مراکز مهم تولید کشمش پلویی سیاه و تازه شهرهای ملایر،بناب،تاکستان و ملکان می‌باشد،پس از تولید کشمش سیاه پلویی در این شهرها ایران این محصول را به 130 کشور جهان صادر می‌کند.

تولید کشمش سیاه پلویی در کشورهای زیر انجام می‌گیرد:

  • تاکستان
  • گوان
  • کشمیر
  • بردسکن

بازار فروش کشمش سیاه  پلویی تازه

مشخصات کلی کشمش سیاه پلویی

مشخصات کلی کشمش سیاه پلویی کشمش دارای رنگ ها و انواع مختلفی می‌باشد که دلیل آن اضافه کردن مواد افزودنی به کشمش پس از خشک شدن انگور است اما رنگ سیاهی که کشمش پلویی دارد دلالت بر خشک شدن طبیعی انگور بدون مواد افزودنی دارد که شرکت ما به صورت کاملا ارگانیک این امکان را فراهم آورده کشمش سیاه پلویی تازه و بدون هیچ گونه دخالت مواد افزودنی مهمان سفره های شما باشد.

این خوراکی مغذی دارای ویتامین ها و مواد معدنی از جمله فسفر،منیزیم،کلسیم،روی و چربی سالم میباشد ؛ همچنین کشمش دارای الکترولیت های سالم قلب بوده که از بیماری های قلبی جلوگیری می‌کند.

کشمش سیاه پلویی دارای پتاسیم فراوان است که باعث عملکرد درست بافت،سلول ها و اندام های بدن میشود و خطر ابتلا به سکته ی مغزی را تا حد قابل توجی کاهش می‌دهد.

کشمش سیاه پلویی به دلیل قند بسیار پایینی که دارد برای افرادی که دیابت نوع 2 دارند کاملا مفید می‌باشد زیرا قند خون آن ها را به اندازه و متناسب تنظیم می‌کند و به این افراد توصیه میشود به جای تنقلات شیرین دیگر استفاده نمایند.

در کشورهای دیگری مانند هند مصرف کشمش سیاه خیسانده شده به عنوان صبحانه برای پیشگیری از بیماری های قلبی به شدت توصیه شده است.

خواص کشمش پلویی در بارداری

خواص کشمش پلویی در بارداری کشمش پلویی دارای خاصیت های آنتی اکسیدانی فراوان میباشد که از نخریب سلول جلوگیری می‌کند و به دلیل فیبر موجود در خود از سرطان کولون جلوگیری می‌نماید.به همین علت مصرف کشمش پلویی در بارداری توصیه شده است و شرکت ما با تضمین کاملا طبیعی و سالم بودن محصولات خود این اطمینان را به زنان باردار می‌دهد که با تهیه و مصرف کشمش پلویی تازه می‌توانند از سالم بودن تغذیه خود کاملا آگاه باشند؛همچنین خاصیت گرمی که کشمش سیاه پلویی دارد طبع سرد پلو را تعدیل می‌نماید که علاوه بر زنان باردار برای همه افراد مفید است.

کشمش پلویی آفتابی همانطور که از نامش پیداست به صورت طبیعی و در مقابل نور خورشید تهیه می‌شود که معمولا توسط خود باغ‌داران انگور خشک می‌شود؛

باغ‌داران انگور در کنار باغ های خود مکانی برای خشک کردن کشمش به صورت طبیعی دارند که کشمش سیاه پلویی مخصوص صادرات نیز به همین روش به دست می‌آید.

از جمله نگرانی مادران باردار کم خونی می‌باشد که در دوران حاملگی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند،اما با تولید و مصرف کشمش پلویی آفتابی این مشکل تا حدودی رفع شده است زیرا که کشمش پلویی آفتابی مقادیر زیادی آهن دارد که با هر وعده مصرف آن تفاوت زیادی در کاهش کم‌خونی ایجاد مینماید.

کشمش پلویی آفتابی از بهترین کشمش های بی دانه است که هورمون استروژن و ویتامین بسیاری دارد؛قیمت کشمش پلویی آفتابی در بارار متفاوت است و بر اساس نوع بسته بندی و کیفیت ارزش‌گذاری می‌شود و پس از تهیه محصول باید در جای خشک و خنک نگهداری گردد.

از جمله خواص کشمش پلویی آفتابی می‌توان به وجود آنتی اکسیدان اشاره کرد که برای زنان باردار بسیار مفید است؛همچنین مادران باردار در طی این دوره دچار پوکی استخوان می‌شوند اما کشمش پلویی آفتابی به دلیل وجود سدیم کم و کلسیم به اندازه نیاز افراد به این مواد مغذی را تامین می‌کند و مادران باردار به راحتی میتوانند در رژیم غذایی خود از جمله در پلو که طبع سردی دارد،استفاده نمایند و آن را تعدیل کنند.

نکاتی کلیدی هنگام مصرف کشمش پلویی

نکاتی کلیدی هنگام مصرف کشمش پلویی هنگام تهیه و مصرف کشمش پلویی از جمله کشمش پلویی فله ای که مقدار زیادی در بر دارد باید یکسری نکاتی رعایت شود تا به بهترین نحو باقی مانده و برای مصرف عزیزان تازه باشد.یکی از نکات قابل توجه این است که نزدیکی گاز قرار داده نشود و اگر در دمای محیط نگهداری می‌شود تا 6 ماه و در ظروف در بسته و مکان های خنک مانند یخچال تا یکسال ماندگاری دارد.

نکته دیگری که وجود دارد این است که اگر نگهداری لازم انجام نگرفت و به هر دلیلی کشمش پلویی سفت یا خشک شد به نشانه فاسد شدن آن نمیباشد و برای تازه و گوشتی شدن کشمش پلویی میتوان آن ها را در آب جوش قرار داد تا زمانی که نرم گردد (5 الی 10 دقیقه) سپس آبکشی کرده و با یک دستمال تمیز میتوان آب اضافی آن را گرفت.

مراکز تولیدی کشمش سیاه پلویی

مراکز تولیدی کشمش سیاه پلویی مراکز تولید کشمش سیاه پلویی بسیاری در سراسر کشور وجود دارد که هر کدام با کیفیت ها و روش های مختلفی کشمش پلویی تولید می‌کنند اما تفاوت شرکت ما با دیگر شرکت ها در این است که محصولات ما کاملا طبیعی بوده و هیچ گونه مواد افزودنی دخالت داده نشده زیرا که اولویت شرکت ما ابتدا سلامت و رضایت مشتری میباشد.

کشمش سیاه پلویی باید دارای ویژگی هایی باشد تا بتوان آن را صادر کرد و در سطح جهان مطرح نمود که شرکت ما این ویژگی ها را فراهم آورده است:

تازه باشد.

  • قیمت و نام شرکت به صورت رسمی بر روی آن ثبت شده باشد.
  • بسته بندی شیک و قابل عرض در سطح جهانی باشد.
  • تولید با کیفیت مطلوب انجام شده باشد.

صادرات اگر موفق باشد نتایج زیر را به همراه خواهد داشت:

  • رونق تولید ملی
  • ورود ارز به کشور
  • ارتباط با بازارهای بین المللی
  • رقابت و تنوع با سایر کشورها

قابل توجه است که ایران مقام دوم در تولید و صادرات کشمش پلویی در جهان را دارا می‌باشد که شرکت ما سهم عظیمی در این مقام دارد علت آن هم تولید به صورت فله‌ای و با مقدار زیاد شرکت میباشد.

در ادامه برای کسب اطلاعت بیشتر با ما همراه باشید.

خانه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما